مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز :

ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل پل زنگوله تا هزارچم نیمه‌سنگین است.

ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس

گودرز محمودی در گفت‌وگو با با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در آزادراه تهران - کرج حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک سنگین است.

وی با اشاره به تردد روان در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال بیان کرد: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا گلشهر و استاندارد تا پل فردیس خاطرنشان کرد: ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل پل زنگوله تا هزارچم نیمه‌سنگین است.

وی متذکر شد: ترافیک در دیگر محورهای استان روان بوده و مشکلی به لحاظ تردد وجود ندارد.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • رها
    0

    اینم نتیجه طرح های فوق العاده دولت مثل همیشه و مردم همیشه در صحنه

    نظرات شما -
    • صادق
      0

      مردم همیشه درصحنه برای تحریم . مردم همیشه در صحنه برای اختلاس . مردم همیشه در صحنه برای مردن

    • محمد
      0

      در جواب صادق عرض کنم تمام اینها مقصر اصلی خود مردمند.

  • موسوی
    0

    من اگه رئیس جمهور بودم جریمه رو 5 میلیون میذاشتم نه 500،،،،خدایا به این بی فرهنگ ها رحم و مروت و دلسوزی جایز نیست

  • کمی درست فکر کن
    0

    همش تقصیر مردم نندازین . این بدبختا توی این 40 سال کم زجر کشیدن . هر روز هم یع چیزی رو گرونتر میکنین . همون بهمن ماه باید قم رو قرنطینه یک ماهه میکردین و مایحتاج اهالی قم هم رایگان بهشون میدادین . کل مملکت این همه ضرر نمیداد . تعطیلی و تعطیلی و بیکاری و ورشکستگی مغازه دار و پاساژ و تالار و عروسی و ..... . مقصر مردم هستن یا اون علمایی که نزاشتن قم قرنطینه بشه

  • شميم
    0

    عزيزاني كه قصد مسافرت به شمال داريد اولاً كرونا و محدويت ها و ثانياً شمال كشور از امروز بمدت 14 روز دو هفته بارش شديد داره حتي بارش بالاي 150ميلي متر در مجموعه اعلام شده يعني رفتن هم جريمه داره هم الكي و زجر آور خواهد بود امكان نداره بتوانيد بيرون بريد حتي كبريت روشن نخواهد شد عزيزان قيد مسافرت و خوشگزراني ويروس كرونا را بزنيد شما با مسافرت داريد حال اساسي به كرونا ويروس مي دهيد يعني شما لذت نمي بريد بلكه ويروس داره عشق مي كنه . هشدار شديد هواشناسي درباره بارش شديد در شمال شمالغرب تا جنوبغرب و مركز تهران را جدي بگيريد بارش اصلي جمعه به شنبه( اول آذر ) به يكشنبه يعني آخر ماه آبان و شروع ماه آذر سيل و روان آب رعد وبرق شديد و تند باد موقتي كاهش ديد و در مناطق سرد برف و باران خلاصه خونه بمونيد براي همه بهتر است ما گفتم خواه پند گير و خواه ملال . ولي عاقل كسي است كه جان خانوادش برايش مهمترين مسئوليت زندگي باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها