«گوگل مپس» به روزرسانی ویژه کرونا ارائه کرد

گوگل مپس ویژگی‌های جدیدی را برای کمک به افراد در جهت یابی در جهانی تحت تأثیر همه گیری کرونا ارائه کرده است. اگر از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنید، با بررسی اطلاعات شلوغی ارائه شده در مپس، همچنان می‌توانید فاصله اجتماعی را تضمین کنید.

«گوگل مپس» به روزرسانی ویژه کرونا ارائه کرد

اگر از گوگل مپس در رانندگی استفاده می‌کنید، می‌توانید از ویژگی‌های کنترل صوتی فعال شده توسط حالت جدید رانندگی در مپس استفاده کنید که البته این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران انگلیسی زبان در ایالات متحده فعال شده است.

همچنین اگر گرسنه هستید، اما تمایل به آشپزی ندارید گوگل مپس می‌تواند به شما کمک کند. می‌توانید از آن برای سفارش تحویل غذا به خانه خود در ایالات متحده، کانادا، آلمان، استرالیا، برزیل و هند استفاده کنید. قبل از سفارش، زمان تخمینی را مشاهده خواهید کرد و قادر خواهید بود تا تحویل واقعی ردیابی غذا را ادامه دهید.

همچنین، به محض اینکه دوباره غذا خوردن در رستوران‌ها ایمن شد، می‌توانید وضعیت رزرو خود را مستقیماً از مپس بررسی کنید (این ویژگی در ۷۰ کشور پشتیبانی می‌شود). توجه داشته باشید که همه این موارد اضافی جدید در گوگل مپس برای اندروید و iOS کار می‌کنند.

گوگل داده‌های جالبی در مورد چگونگی تأثیر همه گیری بر عادت‌ها جمع آوری کرده است. به عنوان مثال، در ایالات متحده افراد بیشتری از دوچرخه برای رفت و آمد استفاده می‌کنند یا این موضوع که غذا‌های مکزیکی که اخیراً مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند و علاقه به مصرف مواد غذایی سه برابر شده است نیز مورد توجه است.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها