عکس جدیدی از مهدی پاکدل و همسرش رعنا آزادی‌ور


1 آذر 1399 - 06:59
5fb8898c27a30_5fb8898c27a32
۲۹ آبان ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی‌ور رسماً علنی شد و آن‌ها جدیدترین زوج سینمایی ایران هستند.

عکس جدیدی از این زوج را می‌بینید.

۲۹ آبان ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی‌ور رسماً علنی شد و آن‌ها جدیدترین زوج سینمایی ایران هستند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fb8898c27a30_5fb8898c27a32
1 آذر 1399 - 06:59

عکس جدیدی از این زوج را می‌بینید.

72

نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
همتا 0 0 پاسخ 1399/9/2 -12:02

مبارکتون باشه عزیزای من انشاالله به پای هم پیر بشین

ایرانی 2 0 پاسخ 1399/9/1 -15:51

عرفان جان گل گفتی این سلبیرتی ها باهم در این زمینه همکاری خوبی دارند به این میکند تفاهم

عرفان 8 0 پاسخ 1399/9/1 -12:21

(بازیگران طلاق نمیگیرند فقط از همسری به همسر دیگر منتقل میشوند) (عرفان)

کاربر ناشناس 6 0 پاسخ 1399/9/1 -12:00

امیدواریم اینا دیگه بعد از یه مدت طلاق نگیرن؟!!!

عاشق 4 0 پاسخ 1399/9/1 -11:32

هنر پیشه های ایرانی دارند یک چیز رو یاد می دهند انهم (معذرت می خواهم که دارم می گویم ) اول ازدواج می کنند تا اینکه یک بچه بدنیا امد سریعا انرا زن رو طلاق می دهند میرن سراغ یکی دیگه ان تا بحال توی هنرپیشه تا سه تا چهار تا طلاق و ازدواج اتفاق افتاده اگر یک کمی فکر کنیم دارند بازیگرها این روش رو یاد واموزش می دهند

پ 1399/9/1 -13:53

ای فیمینیست ناقلا

ح م د 5 3 پاسخ 1399/9/1 -11:08

انشااله خوشبخت بشن. خدا کنه بتونن یک سال دوام بیارن. البته تنوع طلبی هم بد نیست.

مارال 9 1 پاسخ 1399/9/1 -10:26

سلبریتی وفا نداره ،

حر 2 6 پاسخ 1399/9/1 -10:18

مبارکه . هردو عزیز از هنرمندان محبوب جامعه می باشند و هنرمندیهاشون بخصوص در فیلم مارمولک و فیلم محمد رسول الله ،از ماندگارهای سینمای ایران بوده وخواهد بود

مرتب باش 7 3 پاسخ 1399/9/1 -09:56

اه اه اه / بزنین اون ریشو / همشون یاد گرفت نریش بزارن . زشته . باور کن زشته . با کت شلوار کراوات بگریدن . شیک و زیبا

کاربر ناشناس 6 9 پاسخ 1399/9/1 -08:39

این خانم نمیتونه جای همسراول اقاروپرکن،هروقت یادش بیوفته توفکرمی افته وناراحت،

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد