اصابت یک راکت به محوطه سفارت ایران در کابل

سفارت ایران در کابل از اصابت یک راکت به محوطه سفارت ایران خبر داد.

اصابت یک راکت به محوطه سفارت ایران در کابل

وزارت کشور افغانستان اعلام کرد: صبح امروز( شنبه اول آذر) ۱۴ راکت به شهر کابل شلیک شده است. به گفته این نهاد در این حادثه سه نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شده‌اند. یکی از موشکها در محوطه سفارت ایران فرود آمده است.

«طارق آرین» سخنگوی وزارت داخله افغانستان گفته که این موشکها ساعت ۸:۵۰ صبح امروز به شهر شلیک شده و به مناطق مسکونی در حوزه دهم، برج برق چهار قلعه، کوچه طاهری، نعمت‌پلازا، نزدیک دانشگاه سلام، چهار راهی گل‌سرخ در حوزه چهارم، چهاراهی صدارت، پل باغ عمومی، جاده اسپین زر، نزدیک آرشیو ملی افغانستان در حوزه دوم، در نزدیکی مدرسه مریم و ۵۰۰ فامیلی در حوزه یازدهم فروده آمده‌اند.

«اکمل سمسور» سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان گفته که در این حادثه ۵ نفر کشته و ۲۱ تن دیگر زخمی شده‌اند.

سفارت ایران در کابل در صفحه توییترش نوشته که یکی از موشک‌های شلیک شده صبح امروز در محوطه سفارت ایران در کابل فرود آمده و ترکش های متعددی به ساختمان اصلی، شیشه ها، تأسیسات و تجهیزات سفارت اصابت کرده ولی تلفات در برنداشته و کارمندان این سفارت سالم هستند.

منبع: ابنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    0

    ما هم به محوطه سفارت امریکا در عراق میزنیم! موشک جواب موشک

    نظرات شما -
    • کمالی
      0

      ایرانی نما... آمریکا تو افغانستان و عراق پایگاه و پادگان داره ما فقط سفارت خانه و کنسول داریم. آمریکا ۱۲۰۰۰ کیلومتر آن ور تر چه غلطی میکنه ما این کشورها همسایگانمانن و مرز مشترک باهاشون داریم. دست از خود تخریبی بردارید.

  • ویندوزش
    0

    تو افغانستان سفارت ایران رو میزنن . توی بغداد سفارت آمری کا رو میزنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها