تعطیلی ۹۸ درصدی اصناف شمیرانات در روز دوم اجرای محدودیت‌ها

فرماندار شمیرانات با ابراز خرسندی از همکاری مطلوب اصناف شهرستان در طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، از تعطیلی ۹۸ درصدی کسبه قدردانی کرد و گفت: رعایت دستورالعمل‌ها مانعی موثر در شیوع ویروس منحوس کرونا خواهند بود.

تعطیلی ۹۸ درصدی اصناف شمیرانات در روز دوم اجرای محدودیت‌ها

سیدمهدی ساداتی از رصد مستمر تیم های نظارتی مشترک در سطح شهرستان در راستای اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند خبر داد و افزود: از ابتدای اجرای این طرح، کسبه شمیرانات با همکاری و تعامل خوب خود در اجرای مصوبه تعطیلی اصناف گروه‌های ۲ ،۳ و ۴ به عنوان الگویی در کشور معرفی شدند.

وی ملت را مردمانی بصیر برشمرد و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه این ملت تا امروز مقتدرانه در برابر ناملایمات ایستادگی کرده و امروز همین مردم با همکاری در اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند در شکست ویروس منحوس از ستاد ملی مبارزه با کرونا حمایت کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اصنافی که طی دو هفته آینده مجاز به فعالیت هستند، از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر مارکت‌ها، میوه فروشی‌ها و سبزی فروشی‌ها، میادین میوه و تره‌بار، مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته، مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی و نانوایی(تولید فراورده‌های نانوایی)، داروخانه‌ها، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی، پخش دارو، عطاری و داروهای سنتی، نام برد.
وی همچنین دیگر اصناف مجاز شامل، مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی آماده و بیرون بر، خدمات اپراتورهای ارتباطی، خدمات الکترونیک، شرکت‌های خدمات اینترنتی اعم از تامین کنندگان اینترنت، فروشگاه‌های اینترنتی و شرکت‌های خدمات مبتنی بر اینترنت، تعمیرگاه‌های انواع خودرو و لوازم خانگی، الکتریکی و الکترونیکی، فروشگاه‌های انواع قطعات و لوازم یدکی، فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی و آهن‌آلات، کارگاه های صنعتی(مانند جوشکاری و تراشکاری و مشابه آن)، چاپخانه و خشکشویی عنوان کرد.

شهرستان شمیرانات متشکل از ۴ شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران)، لواسان، اوشان فشم میگون، شمشک دربندسر و ۳۶ روستا با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها