آمار فوتی‌های کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۵۷۰ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در استان به ۵۷۰ نفر رسید و هم‌اکنون ۶۶ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه تحت مراقبت و درمان هستند.

آمار فوتی‌های کرونا در چهارمحال و بختیاری به ۵۷۰ نفر رسید

مجید شیرانی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۷ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۴۱ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در شهرکرد ادامه داد: هم اکنون ۳۳۰ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۸۰ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری گزارش شده است، گفت: مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان به ۵۷۰ نفر رسید و هم‌اکنون ۶۶ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها