۲۵واحد مسکن به مددجویان ماهشهری واگذار شد

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت :۲۵ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت خوزستانی با مشارکت سازمان بسیج سازندگی در ماهشهر به بهره‌برداری رسید.

۲۵واحد مسکن به مددجویان ماهشهری واگذار شد

جمال شیبه پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مسکن مددجویان با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ماهشهر، اظهار کرد: با مشارکت سازمان بسیج سازندگی، ۲۵ واحد مسکونی در شهر ماهشهر احداث و به مددجویان نیازمند تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه تأمین مسکن برای مددجویان تحت حمایت به‌ویژه ایتام یکی از اولویت‌های مهم این نهاد است، افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت سازمان بسیج سازندگی ویژه خانواده‌های تحت حمایت فاقد مسکن و دارای شرایط و با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مناطق محروم ماهشهر احداث شد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با تأکید بر اینکه تأمین مسکن مقاوم و ایمن برای خانواده‌های نیازمند در راستای توانمندسازی و کاهش مشکلات معیشتی آنها انجام می‌شود، به‌ضرورت تأمین مسکن خانوارهای نیازمند و محروم اشاره و تصریح کرد: ارائه خدمات عمرانی و تأمین مسکن مددجویان با توجه به شرایط موجود، از مأموریت‌های اصلی این نهاد در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است.

وی افزود: واحدهایی ساخته شده بر اساس تعداد اعضای خانوار تحویل داده شده است و تمامی نکات فنی مورد نیاز زیر نظر کارشناسان مسکن و شهرسازی در این ساختمان‌ها در نظر گرفته شده است.

شیبه یادآور شد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری در سراسر استان مراجعه کنند و یا در تماس باشند.

ساخت واحدهای بیشتری در خوزستان

رئیس سازمان بسیج سازندگی در این مراسم اظهار کرد: مشارکت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی، کمیته امداد در ساخت مسکن در نقاط محروم برای مددجویان و نیازمندان یکی از اولویت‌های مأموریتی ما است.

سردار محمد زهرایی افزود: مشارکت و امید آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف اعم از محرومیت‌زدایی و کمک در توسعه کشور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته و ادامه خواهد داشت و به زودی واحدهای بیشتری با مشارکت کمیته امداد در سطح استان خواهیم ساخت.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها