برنامه "بی خبر"؛

پشت پرده تخریب خانه زن بندرعباسی!


1 آذر 1399 - 19:17
5fb936842634a_2020-11-21_19-17
حکایت تخریب خانه زن بندرعباسی، منجر به خودسوزی این خانم گردید.

در برنامه "بی خبر" امروز سراغ استعفای معاون وزیر بهداشت، شورش شبانه علیه وزیر بهداشت و صحبت‌های جنجالی مجتبی یوسفی نماینده مجلس شورای اسلامی رفته‌‌ایم که در ادامه ببینید:

 
 

حکایت تخریب خانه زن بندرعباسی، منجر به خودسوزی این خانم گردید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fb936842634a_2020-11-21_19-17

در برنامه "بی خبر" امروز سراغ استعفای معاون وزیر بهداشت، شورش شبانه علیه وزیر بهداشت و صحبت‌های جنجالی مجتبی یوسفی نماینده مجلس شورای اسلامی رفته‌‌ایم که در ادامه ببینید:

 
 

71

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
علی 0 0 پاسخ 1399/9/2 -23:11

باید اول کافر و مسلمان راشناسای کنند بعد یک مسولیت یک پست شهرهای مسلمان بهش بدن این همان کارهای شمر در دوران امام حسین هستش که هرسال ایران او را به نمایش میزاره

حسین 4 1 پاسخ 1399/9/2 -09:12

قوه قضاییه باید بامدیری که همچین دستوری داده وسقف خونه آلونک وارزوی زن وبچش را خراب کرده برخورد کنه

حسین 0 3 پاسخ 1399/9/2 -09:11

اینا مدیر نیستن یک عده جیره حور دولت هستن به خاطر میزشدن حاضرن هرکاری کن انشاله دولت بعدی یک فرد جوان وانقلابی و گوش به فرمان رهبری باشه تا شاهد نباشیم تا سقف خونه وارزوی مردم خراب بشه

ایرانی 2 1 پاسخ 1399/9/2 -07:47

گوشهای کر شما ناله ها و گریه های بچه های این زن بی پناه را نشنید شما که برای سوریها خانه میسازید با بیت المال وای بر احوالتان

ناشناس 1 5 پاسخ 1399/9/2 -02:29

دیگه هر کی رسید کنار جاده، کنار سیل بند، تو معبر عمومی، وسط کمربندی،.... آلونک درست میکنه

. 1399/9/2 -08:28

خیلی وقته اسم بدبختا شده هر کی .

امیررضا 8 0 پاسخ 1399/9/1 -23:49

رای ندین فرقی نمیکنه چه کسی رییس جمهور بشه هرکی میاد همینه شعار دروغ تبلیغات فوری میرین رای میدین رای ندین

امیررضا 9 0 پاسخ 1399/9/1 -23:42

ما رای نمیدیم دارن برنامه ریزی میکنن اش به همین خیال باش

کحام 4 0 پاسخ 1399/9/1 -23:21

جگرم سوخت من خودم بدتر از این مادر پیر هستم ولی حاضرم در حد توانم کمکش کنم

رضا. 7 0 پاسخ 1399/9/1 -22:52

قرار بود مستضعفان مثل این زن صاحب خانه شوند پس چی شد؟

ع هه 1399/9/2 -08:29

خره جفتک زنون از پله رد شد .

..... 5 0 پاسخ 1399/9/1 -22:35

خدا ریشه کنشون کنه که مردما به چه فلاکتی انداختند ظالمهای از خدا بی خبر

کاربر ناشناس 4 2 پاسخ 1399/9/1 -22:18

درروزعاشورای حسینی هم یزیدیان ریختنند خیمگاه حصرت زینب رابه آتش کشیدننداینهاواقعازاده یزیدنند واقعا دراسلام حقشان اعدامه سراسرایران ماتمزده وجگرسوزشدنندازنالهای اینها اعدام

م 8 0 پاسخ 1399/9/1 -20:48

به‌این‌وضعیت‌زن‌خون‌گریه‌کنیم‌باز‌هم‌کم‌است‌.

مرتضی 15 4 پاسخ 1399/9/1 -20:31

الان 20:30 میاد میگه :و اما واقعیات ماجرا : باد زد خونه این خانم خراب شد شدت باد بقدری زیاد بود که آتیش زیر غذای همسایه روبرویی یکدفعه میپره رو این خانم و باعث آتشسوزی میشه .

محسن 1399/9/1 -22:44

اتفاقا 20:30 هم خبرش رو رفت... تایید هم کرد که کار ماموران بی مامور خشن شهرداری بود. خود شخص استاندار هم مصاحبه کرد و معذرت خواهی ضمن دعوی غیرقانونی بودن ملک این خانوم داشت... و قول برای ابتدائا رهن منزل و در ادامه به کمک خیرین یک باب منزل در اختیار این خانم در آینده ای نزدیک داده شده...

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد