ضرب و شتم کارشناسان بهداشت در اهواز

کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت غرب اهواز از سوی یکی از صنوف غیرضروری، حین انجام مأموریت اداری مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

ضرب و شتم کارشناسان بهداشت در اهواز

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اعلام این خبر بیان کرد: پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری بعد از تایم ۱۸:۰۰ و در راستای نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، کارگروه نظارت بر اصناف در قالب تیمی متشکل از بازرسان بهداشت، اماکن، صنعت و معدن و شهرداری، موظف به بازرسی اصناف برای نظارت بر انجام پروتکل های بهداشتی شدند.

دکتر مهران احمدی بلوطکی تصریح کرد: دیشب جمعه مورخ ۳۰ آبان ماه پیرو گزارشات مردمی مبنی بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط یکی از صنوف غیرضروری که می بایست بعد از ساعت ۱۸ تعطیل باشد، تیم بازرسی مذکور در ساعت ۲۰:۳۰ در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز (خیلی پر خطر) شیوع کرونا اهواز، تصریح کرد: پس از بازرسی محل مذکور توسط تیم ارسالی از سوی مرکز بهداشت غرب اهواز، متأسفانه موارد نقض قانون و مصوبات ستاد ملی کرونا به صورت بسیار زیادی مشهود و لازم بود محل مذکور به صورت فوری و در همان لحظه پلمپ گردد.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز ادامه داد: متأسفانه در بازدید دیشب از فروشگاه دی جی لند واقع در کیانپارس نبش الهام غربی، پس از مشاهده موارد نقض قانون، متصدی وقت محل در اقدامی خلاف عرف و قانون اقدام به تهدید، ایجاد تشنج و اخلال در وظایف بازرسان بهداشت و ضرب و جرح نیروهای بهداشتی نمود که موجب جراحت و اعزام همکاران ما به بیمارستان گردید.

بلوطکی از مقام قضایی و نیروی انتظامی خواست تا با برخورد قاطع با اینگونه متخلفین که سبب ایجاد رعب و وحشت و مانع از انجام مأموریت و رسالت ذاتی بهداشت شده اند، کما فی السابق ضمانت و پشتوانه پرسنل خدوم مرکز بهداشت غرب اهواز باشند تا بتوانیم به مأموریت، رسالت و وظایف ذاتی بهداشت و درمان که صیانت از سلامت مردم می باشد، عمل کنیم.

وی گفت: گزارش موارد تخلف فوق الذکر به مقام قضایی ارائه شده است، همچنین جهت تنویر افکار عمومی گزارش اقدامات انجام شده اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: عصر جنوب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    یک ماه میرونندزندان بارشوه آزادمیشونند باچهچهه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها