قاتل بی رحمی که یک هفته با اجساد قربانیان زندگی کرد!/ عکس

مردی بی رحم پس از خفه کردن همسر باردار و فرزند چهارساله خود، یک هفته در کنار اجساد آنان زندگی کرد.

قاتل بی رحمی که یک هفته با اجساد قربانیان زندگی کرد!/ عکس

دادگاه سنگاپور حکم اعدام مردی که همسر باردار و فرزند چهارساله خود را خفه کرده و یک هفته در کنار اجساد آنان زندگی کرده بود را صادر کرد.

این زن در ماه ششم بارداری خود و در ۳۹ سالگی بود که در سال ۲۰۱۷ به دست همسر ۴۵ ساله خود به قتل رسید. این مرد قاتل خیلی تلاش کرد که در طول سه سال جلسات محاکمه و دادگاه خود را بیمار روانی جلوه دهد تا از حکم اعدام تبرئه شود، اما قاضی پرونده با اثبات قمارباز بودن قاتل و حجم زیاد بدهی‌های او و همچنین اینکه او به همسر خود مشکوک شده بوده، این مسئله را نپذیرفت و او را به جرم قتل عمد محکوم کرد.

مرد قاتل اعتراف کرده است که پس از خفه کردن همسر و فرزندش، اجساد آنان را روی تخت گذاشته و در کنار آنان خوابیده است تا خود را نیز بکشد، اما در تلاش‌های متعدد نتوانسته این کار را بکند و حتی یکبار اجساد مقتولان را آتش زده تا خود را نیز در آتش بیاندازد، اما از شدت گرما از اتاق خارج شده است.

برادر مقتول پس از مشکوک شدن درباره سرنوشت خواهر باردار خود پس از حضور نیافتن در مراسم‌های سال نو چینی و پاسخ ندادن تماس‌ها و پیام‌های تلفن، با دیدن حریق و ممانعت قاتل از ورود به خانه با پلیس تماس گرفت و این جنایت هولناک برملا شد.

قاتل بی رحم یک هفته با اجساد قربانیان زندگی کرد! + تصاویر

قاتل بی رحم یک هفته با اجساد قربانیان زندگی کرد! + تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها