مورینیو پس پیروزی مقابل گواردیولا: حالا می‌توانم مثل یک فرشته بخوابم!

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام پس از پیروزی خانگی شاگردانش مقابل منچسترسیتیِ پپ گواردیولا در هفته نهم لیگ برتر انگلیس ادعای جالبی را مطرح کرد.

مورینیو پس پیروزی مقابل گواردیولا: حالا می‌توانم مثل یک فرشته بخوابم!

ژوزه مورینیو پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) تاتنهام مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه وایت‌هارت‌لین که سبب شد تیم سفیدپوش لندن به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کند، ادعا کرد که تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر نمی‌جنگد.

مورینیو گفت: صدرنشین شدن احساس خوبی دارد اما شاید ما فردا دوباره دوم شویم و راستش را بخواهید من با این موضوع مشکلی ندارم. من به اندازه کافی از تحول و پیشرفت تیمم خوشحال هستم. مردم نمی‌توانند بعد از تنها یک فصل که تیم با من کارش را شروع کرده، از ما انتظار جنگیدن برای قهرمانی را داشته باشند. ما برای قهرمانی در لیگ نمی‌جنگیم. ما فقط برای بردن تک‌تک بازی‌ها می‌جنگیم اما در این پروسه شکست‌هایی هم خواهیم داشت و بعضی از بازی‌ها را هم مساوی خواهیم کرد.

مورینیو افزود: حالا با آسودگی خاطر می‌توانم مانند یک فرشته بخوابم. مشکلی نیست اگر لسترسیتی بازی‌اش را ببرد و ما دوباره تیم دوم جدول باشیم.

آقای خاص اظهار داشت: به نظرم این بازیکنان هستند که باید صحبت کنند، چون آنها این بازی را بردند و عالی بازی و با تمام وجودشان کار کردند. آنها از یک استراتژی برای بردن بازی پیروی کردند و در فوتبال گاهی اوقات، بیش از هر زمان دیگری استراتژی نقش مهمی برای کسب نتیجه ایفا می‌کند. بازیکنان من حیرت‌آور بازی کردند. اینکه حواس‌مان باشد که با چه حریفی روبه‌رو هستیم خیلی مهم بود. اگر می‌خواستیم به حرف مردمی گوش کنیم که می‌گویند سیتی به اندازه قبل قدرتمند نیست، اگر گول جایگاه دروغین این تیم در جدول را می‌خوردیم، ممکن بود به شیوه‌ای دیگر بازی کنیم. سیتی تیمی فوق‌العاده است که به یک تیم که از نظر استراتژیک بسیار خوب بود باخت اما به هر حال سیتی هنوز هم سیتی است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها