رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

 به حضرت عباس هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم‌ها نیست بر ضرورت حفظ موضع عزت و قدرت در مقابل آمریکا و تمرکز در امتیازگیری از طرف مقابل تاکید کرد.

 به حضرت عباس هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست

حجت الاسلام مجتبی ذورالنور در تذکری در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با متهم کردن دولت به پهن کردن فرش قرمز برای دشمن و امنیتی و سیاسی‌ترین کابینه بعد از انقلاب خواندن این دولت، اظهار کرد: این را می‌دانید که اگر از موضع ضعف و سستی برخورد کنید میدان امتیازگیری را از دست دادید و پیشاپیش زمینه امتیازگیری را برای دشمن فراهم کردید. شاعر درست گفته که « اظهار عجز پیش ستمگر ابلهی است/ اشک کباب باعث طغیان آتش است».

وی افزود: به حضرت عباس به کسی که شما قبول دارید هیچ کس در این مجلس مخالف برداشتن تحریم نیست ولی از موضع اقتدار و عزت ورود کنید که حق مردم را تضییع نکنید؛ از همین اول از موضع عجز شروع نکنید که برجام بدبختی بود و ادامه‌اش بدبختی بیشتری برای مردم فراهم می‌کند. از موضع عزت و قدرت ورود کنید و از اصول و ارزش‌ها و حقوق ملت عقب نشینی نکنید و محکم بایستید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور مدعی شد: یعنی چه که دوروبری‌های شما هر کدام در تمجید آمریکا و در حل این موضوع که می‌خواهیم تحریم‌ها را برداریم تمام حملات‌شان به نیروهای منتقد داخلی است؟ شما در امتیازگیری از طرف مقابل متمرکز شوید نه این که مرتب فریاد ننه من غریب سر بدهید.

نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: تحریم‌های ظالمانه علیه ملت بزرگ و مقاوم ایران که ایالات متحده به ناحق انجام داده چیزی است که دموکرات‌ها خیلی بیشتر از جمهوری‌خواه‌ها آن ار تصویب کردند امیدی به هیچ کدام نیست مگر این که ملت بزرگ ایران و دولت به حرف حضرت آقا گوش دهند و مقاوم باشند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • مستأجر بى خانمان
    0

    آقاى ذوالنورى به حضرت عباس (ع) كه تمام اظهارات شما كذب محض و هدفتان تخريب دولت است! امثال شما تندروها امروز مخالف لغو تحريم هستيد. تا شايد سال ١٤٠٠ دولت بعدى يك نفر مثل جليلى در رأس دولت قرار بگيره و رفع تحريمها بنام هم حزبى هاى خودتان تمام بشه! اصلاً به فكر ملت هم نيستيد كه تا آن روز چقدر تحت فشار و مشكلات كمر شكن اقتصادى است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      باخانمان آقای محترم مگر دولتی وجود دارد که کسی تخریبش کند رئیس دولت ۹ ماه است که از لانه اش بیرون نیامده زخم بستر گرفته

    • بصیرت
      0

      آقا یا خانم محترم ؛ مردم فهم و شعور دارند و متوجه می شوند ک کی دلسوزانه براشون داره کار میکنه ( مثل شهید رجایی ) و ب فکر عزت ایران و ایرانی ست و چه کسی زمام امور و مسئولیت هایش را رها کرده ... شما و امثال شما با جانبداری یا (تخریب )بی پایه و اساس خودتونو مدیون مردم و ملت نکنید بنظرم !!!! ب شعور مردم هم احترام بذارید . تشکر

  • حمید
    0

    شما دوست دارید تحریم ها برداشته بشه و امریکا هم کاری به کارتون نداشته باشه که هر کاری در منطقه خواستید بکنید

  • پرشین
    0

    باسلام شما ها همان هایی نبودید که میگفید تحریمها اثری ندارد وتحریم را تبدیل به فرصت میکنیم چی شد حالا التماس میکنید ای وای از دست شما مسولین بی خرد فر صتتونم دیدیم ۴ ساله امریکا با ترامپ قمار باز پدر حکومت ودر آورده حالا نه به خاطر مردم منت رو سر ملت نزارید به خاطر خودتونه دارین التماس رفع تحریمو میکنین

  • رضا
    0

    قسم حضرت عباسو قبول كنيم يا دم خروس؟

  • سفیر
    0

    آقای ذوالنوری به حضرت عباس که از شما منفعت طلب تر و کاسب تر ندیدم

  • کاربر ناشناس
    0

    به حضرت عباس دیگه مردم رای نمیدن

  • جناب
    0

    برای مردم چه کار کردین ؟ منت نذارید .صدای شکستن مردم رانشنیدید؟

  • کاربر ناشناس
    0

    حضرت عباس بزنه به کمرت مردیکه بی شرف تو که معلومه مشکل نداری شرایط مردمو هیچ درک میکنی هر روز ۵۰ درصد افزایش قیمت داریم کمر مردم شکسته خدا کمرافرادی همچون تو را بشکنه منحوث کثیف

  • ملت
    0

    تمام مسولین ماه اجنوی وخیانت کارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها