سانحه شدید رانندگی برای معاون وزیر راه در مسیر رشت – قزوین/ انتقال به بیمارستان توسط اورژانس هوایی


3 آذر 1399 - 08:57
5fbb484507236_2020-11-23_08-57
معاون وزیر راه و شهرسازی در مسیر رشت - قزوین در اثر سانحه رانندگی به شدت آسیب دید. وی از ناحیه کمر و گردن به شدت آسیب دیده و اکنون تحت عمل جراحی است.

محمد جعفر علیزاده بامداد یکشنبه در بازگشت به تهران هنگام رانندگی در منطقه کوهین واقع در محور رشت – قزوین به دلیل خواب آلودگی از مسیر خارج و خودروی وی واژگون شد.

یکی از نزدیکان مهندس علیزاده در این زمینه گفت: وی توسط اورژانس هوایی به بیمارستان پارس رشت منتقل شده و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است.

اکرمی افزود : وی از ناحیه کمر و گردن به شدت آسیب دیده و اکنون تحت عمل جراحی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در مسیر رشت - قزوین در اثر سانحه رانندگی به شدت آسیب دید. وی از ناحیه کمر و گردن به شدت آسیب دیده و اکنون تحت عمل جراحی است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fbb484507236_2020-11-23_08-57
3 آذر 1399 - 08:57

محمد جعفر علیزاده بامداد یکشنبه در بازگشت به تهران هنگام رانندگی در منطقه کوهین واقع در محور رشت – قزوین به دلیل خواب آلودگی از مسیر خارج و خودروی وی واژگون شد.

یکی از نزدیکان مهندس علیزاده در این زمینه گفت: وی توسط اورژانس هوایی به بیمارستان پارس رشت منتقل شده و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است.

اکرمی افزود : وی از ناحیه کمر و گردن به شدت آسیب دیده و اکنون تحت عمل جراحی است.

منبع: ایرنا

66

نظرات 19
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1399/9/4 -14:34

آه مظلوم است که تصاف کرده

کامران 1 0 پاسخ 1399/9/3 -22:09

آرزوی شفای عاجل از سوی خداوند را برای ایشان دارم

مهدی ندیمی 1 0 پاسخ 1399/9/3 -18:49

عجب روزگاری شده!!..یادم افتاد به سانحه مرگبار مدیر عامل اسبق تامین اجتماعی..به سانحه مرگبار وزیر دادگستری احمدی نژاد ...به سانحه مرگبار چندین نماینده مجلس و...‌ بی احتیاطی و نا ایمن بودن جاده ها چقدر از خونواده ها رو داغدار میکنه!

ناشناس 1 1 پاسخ 1399/9/3 -18:18

ارزوی سلامتی دارم براشون

محمود 1 2 پاسخ 1399/9/3 -15:22

چرا روحانی نمیره مسافرت و یه حادثه مردم یه نفس بکشن.

ناشناس 1399/9/3 -18:20

ارزو ها مثل بومرنگ میمونن حتما هر ارزویی برای کسی داشته باشین به خودتون برمیگرده

فقرا 4 2 پاسخ 1399/9/3 -13:30

مگر قضاو قدر و کرونا و تصادف و این چیزا بتونه اینارو بکشه

کاربر ناشناس 3 2 پاسخ 1399/9/3 -13:02

حتما راهزن بود راه هم اورازد

رستمی 1 3 پاسخ 1399/9/3 -13:00

دوستان بزرگوار قضاوت عجولانه نکنید

کاربر ناشناس 4 2 پاسخ 1399/9/3 -12:48

خداشفادهد

ناشناس 2 3 پاسخ 1399/9/3 -12:48

ب درک اینم یه تصادف مث بقیه مردم

داروغه 2 0 پاسخ 1399/9/3 -12:46

با دنا بود

متعجب 4 2 پاسخ 1399/9/3 -11:09

معاون وزیر و خواب آلودگی پشت فرمان !!!!!!!!!!!!!!

علی 8 0 پاسخ 1399/9/3 -11:00

مگر طرح محدودیت تردد ستاد ملی کرونایی نبوده چرا رفته شمال . قانون برای همه هست . ولی برای شفای ایشان دعا می کنیم.خدا شفا بده

مسعود 2 2 پاسخ 1399/9/3 -10:38

ازبسکه زحمت می کشندوکم می خوابند

دارا 6 3 پاسخ 1399/9/3 -10:36

اورژانس هوایی باید برای همه مردم باشد نه خواص بی خاصیت

زیلان 5 2 پاسخ 1399/9/3 -10:31

خوب به ما چه ؟ باید دعا کنیم خوب شن!

کیان 1399/9/3 -11:16

اگر برا شما سلامتی افراد مهم نیست نه دعا کنید نه بیاد نظر بدید اینجا اینستاگرام نیست که هزار تا لیک بخوری

ناشناس 1399/9/3 -18:14

احسنت به کیان گل گفتی

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد