واکنش شاعرانه حسام‌الدین آشنا به محکومیتش در دادگاه!


3 آذر 1399 - 18:00
5fbbc79cb2b14_5fbbc79cb2b16
مشاور رییس جمهور با انتشار پیامی توییتری به حکم هیئت منصفه دادگاه سیاسی واکنش نشان داد.

حسام الدین آشنا به حکم هیئت منصفه دادگاه سیاسی واکنش نشان داد و در توییتی نوشت:

«قبول دارم

جرمش این بود که؛

نظر می‌داد

سوال می‌کرد

تعجب می‌کرد

هشدار می‌داد

درخواست می‌کرد

ولی قبول ندارم

اسرار هویدا می‌کرد

اشاعه اکاذیب می‌کرد»

4519788

مشاور رییس جمهور با انتشار پیامی توییتری به حکم هیئت منصفه دادگاه سیاسی واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fbbc79cb2b14_5fbbc79cb2b16
3 آذر 1399 - 18:00

حسام الدین آشنا به حکم هیئت منصفه دادگاه سیاسی واکنش نشان داد و در توییتی نوشت:

«قبول دارم

جرمش این بود که؛

نظر می‌داد

سوال می‌کرد

تعجب می‌کرد

هشدار می‌داد

درخواست می‌کرد

ولی قبول ندارم

اسرار هویدا می‌کرد

اشاعه اکاذیب می‌کرد»

4519788

منبع: جماران

72

نظرات 15
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
فدایی رهبرم سید علی 0 0 پاسخ 1399/9/4 -10:01

اینجا ایرانه امریکا که نیست هرچی دلت بخواد بگی

پرتوی 1 1 پاسخ 1399/9/4 -09:20

آشنا جون مادرت چی زدی ؟!!

. 1 0 پاسخ 1399/9/4 -09:08

عجب ملتی هستیما یعنی سختترین جرم روهم مرتکب بشیم باز مظلوم نمایی میکنیم در حد کوزت حالا این آشنای محبوب که جرمش سیاسی بوده قریحش یهو ترکیده اطلاعاتی که روحانی هم بوده ودر زمان خودش پدر مردم روهم درآورده این قدر صدوهشتاد درجه روشنفکر بشه وبعد محکوم بشه وبعد عین شاملو شعر بگه عجیبه.آخی چقدر هم ناز.دوستدارم نازش کنم آقای اطلاعاتی روحانی روشنفکر رو.بچه ها بیاین همه باهم نازش کنیم. ما با یه ابر اقیانوس پیما طرفیم.....

علی محمد صادقیان 1 0 پاسخ 1399/9/4 -08:40

آشنای آشنا با هر فریب و دغل , یکبار جستی ملخک دوبار جستی ملخک سوم تو مشتی ملخک .

عرفان 4 1 پاسخ 1399/9/4 -07:44

قبول دارم که می فهمی ومی دانی ومی بینی اما قبول ندارم فقط سیاهی های دلخواه خودت رو می بینی ودلیل این شرایط حاکم بر کشور رو نمی دانی وآنچه بر مردم می گذرد را نمی فهمی به همان اندازه که تلاش می کنی آنچه دوست داری رابفهمی وبدانی وببینی تلاش کن تمام واقعیت های جامعه رو بفهمی وبدانی وببینی امام حسین علیه السلام :اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

حسام 1 1 پاسخ 1399/9/4 -07:05

خیلی پررو ئیت

ریزه میزه 14 0 پاسخ 1399/9/3 -22:11

منم قبول دارم که تو ای اشنا انچه گفته و میگویی درجهت تطهیررئیست گفته وسروده ای وقبول ندارم که بعدازپست مشاورت اعظم سخنی به حق گفته یا جانب مردم گرفته ای !

ممد 11 0 پاسخ 1399/9/3 -21:34

آشنا ،کارشما در دولت چیه دقیقا؟؟؟!!!!!

ناشناس 1399/9/3 -22:21

جفنگیات توئیت کنم

سلام 11 0 پاسخ 1399/9/3 -20:55

منم یه بار سه کام حبس زدم بعد هلکوپتری زدم شاعر شده بودم ....شعر می گفتم

سین 5 0 پاسخ 1399/9/3 -20:09

عجب ، احتمالا حالش خوبه که عواطف شاعرانه دارد

حداد 3 8 پاسخ 1399/9/3 -19:46

دادگاهی که هیئت منصفه آن منتخب رئیس آن باشد . تتاتر است و نه دادگاه .

فدایی رهبرم سید علی 1399/9/4 -10:02

افرین حرف درستی زدی

ناشناس 9 1 پاسخ 1399/9/3 -19:15

یعنی بخاطر نظر و مشاوره دادن محکوم شدی پس خوب شد کسی از من نظر نخواست.

ناشناس 1399/9/3 -19:45

جانماز اب نکش اشنا بااونوریا

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد