فال روزانه چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سرنوشت از راز‌های زیادی در زندگی شما پرده برخواهد داشت و در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید با رویکرد جدیدی از زندگی روبرو خواهید شد. در این سال مشکلات مالی انتظار شما را می‌کشد، اما اجازه ندهید این مشکلات شما را از مسیر زندگی‌تان دور کند و به هر قیمتی که شده راه خود را ادامه دهید و مطمئن باشید فاصله چندانی با موفقیت ندارید. در بهمن ماه امسال دوستان و آشنایان لحظه‌ای از شما غافل نمی‌شوند. کار‌های زیادی در دی ماه امسال روی سرتان تلنبار می‌شود، اما جایی برای نگرانی نیست چرا که تمام کار‌ها را با سربلندی و افتخار به پایان خواهید رساند. مرداد سال آینده زمانی است که اطرافیان توجه بیشتری به شما می‌کنند و دستاوردهای تان در نزد دوستان و آشنایان جلوه می‌کند. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید درس‌های زیادی از زندگی خواهید گرفت. این درس‌ها را آویزه گوش کنید و در سال‌های باقیمانده زندگی به کار ببندید.

فروردین

فراموش کرده‌اید که عجله کار شیطان است و این رفتار باعث شده تا همسر یا عشق‌زندگی‌تان از تصمیم‌های عجولانه شما به تنگ بیاید. روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کار‌ها را با دقت بیشتری انجام دهید. کمی از کار‌های روزانه فاصله بگیرید و به آرامش بگیرید. عازم مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، اما مواظب باشید چرا که احتمال دارد یکی از کالا‌های باارزش شما در این مسافرت گم شود. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. انسان صادق و راست‌گویی هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از راست‌گویی و صداقت ضرر نکرده است. اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد، فاصله‌ای میان شما و اعضای خانواده بیاندازد.

اردیبهشت

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد. یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیز‌های کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد تنها باشد و با خودش خلوت کند.

خرداد

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. فرصتی برای خرید مهیا می‌شود، اما مواظب باشید که در این خرید ولخرجی نکنید. جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. شرایطی مهیا می‌شود تا زمان زیادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را مهمان عشقی گرم و خاطره‌انگیز خواهد کرد.

تیر

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. روز خوبی را به لحاظ مالی آغاز کرده‌اید و امروز پولی به دست شما خواهد رسید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. روز خوبی را برای مشارکت و فعالیت‌های تجاری آغاز کرده‌اید. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آن‌ها را بدست آورید.

مرداد

با شرکت در کار‌های خیر و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. اندوخته خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. نگرانی‌های بی‌موردی که برای سلامتی‌تان دارید را کنار بگذارید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل حسابی ناراحت و نگران می‌شوید، اما اصلا اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند چرا که گذر زمان این مشکل را به مرور حل خواهد کرد. عشق و محبتی که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را ابراز کنید و مطمئن باشید که با عشق دوطرفه‌ای سروکار دارید. به لحاظ نیرو و انرژی برای انجام کار‌های امروز مشکلی نخواهید داشت. دوستان و آشنایان به منزل شما می‌آیند و لحظه‌های شادی را سپری خواهید کرد.

شهریور

کسی به غیر از خوبی و محبت از شما چیز دیگری ندیده و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرید، امروز چنین فرصتی پیش می‌آید و با گرفتن دست افتادگان، نوع‌دوستی خود را به اطرافیان ثابت کنید. به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی رسیده و به ایشان افتخار می‌کنید. اشتباهی که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مرتکب شده را ببخشید. امروز از حمایت و پشتیبانی اعضای خانواده یا همکاران برخوردار می‌شوید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزش‌تان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید.

مهر

انسان دمدمی‌مزاجی هستید و نظرهای‌تان را دائم تغییر می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان روی شما حساب‌باز نکنند و کسی حرف‌های‌تان را جدی نگیرد. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که در گفتار و رفتار ثابت‌قدم هستید. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. احساس دلتنگی می‌کنید و دل‌تان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده‌است. تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان به نتیجه خواهد رسید. به سود‌های کوتاه‌مدت فکر نکنید وبرنامه‌های بلندمدتی برای افزایش درآمد و سودآوری در نظر داشته باشید. امروز اگر مواظب نباشید، کار‌ها سرموقع انجام نمی‌شود و از کارهای‌تان حسابی عقب می‌افتید. اعضای خانواده در منزل چشم‌به‌راه شما هستند و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رازی مگو را با شما درمیان می‌گذارد.

آبان

با انجام کار‌های خلاقانه ذهن خود را تقویت کنید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. دوستان قدیمی خود را کنار گذاشته‌اید و سری به آن‌ها نمی‌زنید، اگر نمی‌خواهید با این رفتار تنها و بی‌کس شوید، امروز حالی از دوستان قدیمی خود بپرسید و رفاقت خود را با آن‌ها محکم کنید. قصد انجام کار بسیار مهمی را دارید، اما از آنجایی که حرف در دهان شما بند نمی‌شود و انسان راز‌نگه‌داری نیستید، احتمال زیادی وجود دارد که راز این کار مهم را با رقبا درمیان بگذارید، در نتیجه برای اینکه از رقبا یک سروگردن جلوتر باشید، راز کار خود را به کسی نگویید و اجازه ندهید کسی از اسرار کاری شما سر در بیاورد. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده و مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاورد‌های چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. در اطرافیان شما کسی هست که بدتان را می‌خواهد و نقشه‌های شومی کشیده تا آتش سوزان عشق میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به خاکستر تبدیل کند. جلوی نقشه‌های این فرد خبیث را بگیرید و وادارش کنید که پایش را از زندگی‌تان بیرون بکشد.

آذر

مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. مصرف خوراکی‌های مضر و ناسالم را کنار بگذارید و سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. سفر کاری در پیش دارید و حوصله مسافرت ندارید، اما این سفر را به هر قیمتی که شده انجام دهید و مطمئن باشید که از مسافرت دست‌خالی بر نخواهید گشت. قصد شرکت در مصاحبه کاری را دارید و احتمال زیادی وجود دارد که در این مصاحبه آرامش خود را از دست بدهید، در نتیجه بیشتر از همیشه بر اعصاب خود تسلط داشته باشید و با حفظ آرامش از این مصاحبه سربلند بیرون بیایید. مدت است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ابراز علاقه نکرده و این وضعیت باعث شده تا احساس کنید که ایشان شما را مانند سابق دوست ندارد، اما سخت در اشتباه هستید چرا که امروز عشق‌زندگی‌تان هدیه‌ای برای شما خریده و با تقدیم این هدیه به شما ثابت می‌کند که از جان‌و‌دل دوست‌تان دارد.

دی

غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و به جای فکر به چیز‌های منفی، همیشه مسائل مثبت را ببینید و رویکردی امیدوارانه به زندگی داشته باشید. پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان از بین می‌رود. اعضای خانواده امروز محبت زیادی به شما خواهند داشت و پشتیبان خوبی برای عبور از مشکلات هستند. این وضعیت را به فال نیک بگیرید و با خیال‌راحت روی پشتیبانی اهل منزل حساب باز کنید. مسافرتی را در پیش‌رو دارید و در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. اجازه ندهید توقع‌های بی‌جای همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را ناراحت و مضطرب کند.

بهمن

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنین‌تان را در این سفر تهدید می‌کند. دور رفقای ناباب را خط بکشید و اهمیت بیشتری به انتخاب دوستان بدهید. روحیه‌ای احساساتی دارید و انسان خوش‌قلبی هستید، اجازه ندهید این روحیه جلوی پیشرفت شما را بگیرد و به دردسر بیافتید. نقشه‌های جدیدی برای موفقیت دارید و عشق‌زندگی‌تان از این نقشه‌ها حمایت خواهد کرد. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کار‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کار‌های غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کار‌های دلخواه‌تان، این کار‌های غیرمنتظره را به پایان برسانید. در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی عاشقانه را سپری می‌کنید.

اسفند

کار‌های زیادی روی سرتان تلنبار شده و فرصت استراحت پیدا نمی‌کنید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. انسان یک‌دنده‌ای هستید و این رفتار امروز زمینه دلخوری میان شما و یکی از اعضای خانواده را فراهم می‌کند. به نصیحت پدرومادر یا بزرگان خانواده گوش فرا دهید و از تجربه‌های آن‌ها بهره بگیرید. احتمال دارد که حرفی بزنید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از این حرف دلخور شود. انجام کار مهمی که نیازمند هزینه زیادی است را به آینده موکول نمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    جان مادرت خبر فوری ای چرتو پرتا را نزار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها