انهدام باند سارقان کابل های مخابراتی در شیراز

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان کابل های مخابراتی و کشف 120 میلیارد اموال مسروقه در شیراز خبر داد.

انهدام باند سارقان کابل های مخابراتی در شیراز

سردار رهام بخش حبیبی اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های مخابراتی ( واقع در حوضچه های زیرزمینی) و قطعی گسترده شبکه و حساسیت ایجاد شده، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از تلاش های شبانه روزی مأموران انتظامی و در بررسی های تکمیلی مشخص شد که سارقان در اواخر شب با استفاده از یک دستگاه کامیون پس از قطع کردن کابل های ضخیم مخابراتی از درون حوضچه های زیرزمینی اقدام به سرقت می کنند .

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران پلیس آگاهی موفق شدند 5 نفر از اعضای این باند سارقان را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه، همگی آن ها را دستگیر کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص یک خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، مقادیر زیادی کابل مخابراتی کشف شد که کارشناسان مربوطه، ارزش آن ها را 120 میلیارد ریال عنوان کردند.

وی ضمن هشدار به سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه، تأکید کرد: چشمان تیز بین پلیس اقدامات مجرمانه اینگونه افراد را رصد و قاطعانه و قانونی با آن ها برخورد می کند.

منبع: برنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها