پلمب ۳۷ واحد صنفی متخلف در اردبیل

فرماندار اردبیل از پلمب ۳۷ واحد صنفی متخلف در اردبیل خبرداد.

پلمب ۳۷ واحد صنفی متخلف در اردبیل

فرماندار اردبیل پنجم آذر درجلسه کمیته پایش و نظارت قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا شهرستان اردبیل اظهار کرد : همکاری اکثر اصناف، بازاریان ،کسبه و اقشار مختلف مردم در اجرای طرح جدید محدودیت های کرونایی شهر اردبیل بسیار خوب بوده و جای تقدیر دارد.

مسعود امامی یگانه با اشاره به اینکه ۱۵۰ اکیب نظارتی و بازرسی در شهر اردبیل فعال هستند، گفت: در مدت چهار روز اجرای طرح محدودیت های کرونایی در شهر اردبیل ۵ هزار و ۲۰۸مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است .
وی گفت در چهار روز اجرای طرح محدویت های کرونایی شهر اردبیل یک هزار و ۳۸۴ مورد تذکر و ۵۷۳ مورد اخطار به اصنافی که به اجرای طرح تمکین نکرده ارائه شده و همچنین ۳۷ واحد به دلیل عدم تمکین به اجرای طرح پلمب شدند.

فرماندار اردبیل از اعمال قانون برای ۱۷۴ راننده خودرو برون شهری و ۱۵۶ مورد راننده درون شهری در قالب محدویت های کرونایی طی روز اجرای طرح خبرداد و افزود: رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط مردم در شهر اردبیل بالای ۹۰ درصد بوده است.

امامی یگانه از اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه و بسیج و مرکز بهداشت شهرستان و سایر دستگاه های متولی درشهر اردبیل برای شناسایی افراد مبتلا، قرنطینه و رصد بیماران در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: این طرح به صورت محله محور و خانه به خانه انجام می شود.

امامی یگانه گفت: در راستای طرح شهید سلیمانی دونقاهتگاه درشهرستان اردبیل در حال راه اندازی است .

وی گفت: درکنار اجرای طرح ها و محدویت های کرونایی قطع زنجیره ویروس کرونا نیازمند رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط تک تک مردم است .

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها