فرماندار اراک:

۹۵درصد اصناف اراک محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند

فرماندار اراک گفت: ۹۵درصد اصناف اراک طرح محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند.

۹۵درصد اصناف اراک محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند

حسین بختیاری با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 اظهار داشت: امروز پنجمین روز اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا در راستای ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغل 2، 3 و 4 است و اصناف شهرستان اراک از این طرح به خوبی استقبال کردند.

وی افزود: به طور میانگین حدود 95 درصد اصناف شهرستان اراک طرح ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 را رعایت می‌کنند.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد: طی بازدیدها موارد بسیار معدودی این طرح را رعایت نمی‌کردند که پس از دریافت تذکر اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود کرده‌اند.

بختیاری تصریح کرد: قبل از اجرای این مصوبه جلساتی با مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، پلیس امنیتی و مسئولان مربوطه برگزار شد تا این مصوبه به خوبی در شهرستان اراک اجرایی شود.

وی بیان کرد: 10 تا 15 گروه بازرسی متشکل از نمایندگان اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت شهرستان و پلیس امکان به طور روزانه در کلان شهر مسئولیت اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا را بر عهده دارند.

فرماندار اراک افزود: پیگیری‌های لازم و ارائه آمار روزانه گویای استقبال بالای مردم از این طرح است و به طور متوسط حدود 15 تا 20 مورد از اصناف متخلف شهرستان اراک اخطار دریافت و پلمب شده اند.

بختیاری عنوان کرد: روزانه به طور متوسط یک هزار و 200 تا یک هزار و 400 بازرسی در شهرستان اراک انجام می‌شود که طی چهار روز گذشته 4 هزار و 500 بازرسی در شهرستان اراک انجام شده و روزانه به طور متوسط 15 مورد پلمب شده است.

فرماندار اراک ادامه داد: اخیرا تعدادی از باشگاه‌های ورزشی متخلف با همکاری اداره ورزش و جوانان پلمب شده اند و همچنین برای تعدادی نیز اخطار صادر شده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها