عضو شورای عالی سیاسی انصار الله یمن:

موشکی که آرامکو را هدف قرار داد، صددرصد ساخت یمن بود

عضو شورای عالی سیاسی انصار الله یمن با اشاره به یمنی بودن موشکی که شرکت آرامکو سعودی را هدف قرار داد، بر ادامه ایستادگی ملت یمن تأکید کرد.

موشکی که آرامکو را هدف قرار داد، صددرصد ساخت یمن بود

«محمد علی الحوثی» بر ادامه دفاع این کشور از خود در برابر حملات عربستان سعودی خبر داد.

شبکه خبری روسیا الیوم، به نقل از الحوثی گزارش داد: «هر چه عربستان به جنگ علیه ملت یمن ادامه داده و مراکز حیاتی را هدف قرار دهد، حملات، مقابله و دفاع [ما] از خاک و آبرو ادامه خواهد داشت».

وی تأکید کرد: «از طریق اقدامات غیر اخلاقی، بمباران، حملات مداوم به ملت یمن، محاصره، تحریم هوایی، جلوگیری از سفر بیماران برای درمان، قطع حقوق کارمندان و نابودی پول یمن، دشمن را شناختیم».

این مسئول یمنی ادامه داد: «ملت یمن، شکسته نخواهد شد و هر اندازه حمله به آن افزایش یابد، ایستادگی و پایمردی آن افزایش خواهد یافت».

الحوثی تصریح کرد، موشکی که شرکت آرامکو عربستان را دوشنبه گذشته هدف قرار داد، صد در صد ساخت یمن است.

وی خطاب به مسئولان سعودی گفت: «بار دیگر به آمریکا بروید و سلاح دفاعی جدید خریداری کنید؛ زیرا این موشک، سیستم‌های دفاعی را در هم شکست».

این مسئول یمنی همچنین خاطر نشان کرد، عربستان سعودی از شش سال پیش تا کنون علیه ملت یمن توطئه می‌کند و آن را هدف قرار می‌دهد و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، بمباران ملت یمن و محاصره آن، بخشی از جنایت این کشور است.

الحوثی درباره علت جنگ سعودی علیه یمن هم تصریح کرد، علت این جنگ، رقابت بین دو طرح بود؛ طرح جاده ابریشم چین که به بندرگاههای یمن ارتباط داشت و طرح «نئوم» سعودی که از مصر تا شبه جزیره عربستان امتداد دارد.

وی در پایان تأکید کرد، ملت یمن شکست نخواهد خورد، در مقابله با تجاوزات عقب‌نشینی نخواهد کرد و فقط به سمت صلح عزتمندانه حرکت خواهد کرد، در غیر این صورت، این جنگ تا پیروزی ادامه خواهد یافت.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    موشک 100درصد ایرانیه

  • نادر
    0

    حوثی های یمن بهتره برای مردم نان تهیه کنن بجای موشک اندازی

  • ناشناس
    0

    حرف بیخودی نزن ماهم اول همش مونتاژ بود حالا چندسالیه که میگن ساخت ایران

  • حسام
    0

    ما با مقاومت تونستیم شما هم می توانید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها