تعطیلی ۷ مراسم عروسی و عزا در تبریز

شهردار منطقه دو تبریز ، از نصب ۴۰ مورد بنر حاوی اطلاعات مربوط به ویروس کرونا در معابر سطح حوزه شهرداری منطقه دو خبر داد و گفت: در این راستا، ۱۱ واحد صنفی و هفت مراسم عروسی و عزا نیز تعطیل شده است.

تعطیلی ۷ مراسم عروسی و عزا در تبریز

باقر خوشنواز اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با مسئولیت حوزه معاونت خدمات شهری منطقه و با بکارگیری سه اکیپ متشکل از ۵۰ نفر از نیروهای نواحی سه گانه و واحد تخلفات، علاوه بر فعالیت شبانه، در طول روز هم در حال تلاش بوده و به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس در حال فعالیت هستند.

وی افزود: قبل از اجرای ساعت تعطیلی (۱۸ عصر) اکیپ‌های این حوزه ضمن هشدار به اصناف غیرضروری برای تبعیت از تعطیلی شبانه، در ساعات مقرر در معابر حضور پیدا کرده و اصناف را مجاب به تعطیلی و بستن مغازه‌ها می‌کنند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی از اخطار کتبی به ۷۵۰ واحد صنفی غیرضروری سطح حوزه این منطقه خبر داد.

خوشنواز در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های فرهنگی این منطقه در مقابله با ویروس مرگبار کرونا نیز اشاره کرد و گفت: حوزه فرهنگی منطقه دو با برگزاری کارگاه‌های مجازی برگرفته از آموزش متخصصان و کارشناسان مرتبط، همچنان در حال فعالیت بوده و اطلاعات لازم در خصوص نحوه برخورد با بیماران کرونایی، برای بهبود آنان را به شهروندان ارائه می‌کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    برین با ب واسه چی مراسم عزا را منع میکنید خلافهای دیگه را نمی بینید فقط عزا را می بینید آه مرده ها شما وکشورتان را نفرین می کنند واسه همینه گرفتار خشم الهی شدید انشالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها