ریحانه پارسا در کلیپ جدید شادمهر!


6 آذر 1399 - 15:49
5fbf9d6216bfa_2020-11-26_15-49
در روزی که مارادونا اسطوره فوتبال جهان درگذشت، ویدئوکلیپی هم از شادمهر عقیلی پخش شد که ریحانه پارسا در آن بازی می کرد. این موضوع و خبرهای بیشتر، دستمایه برنامه امروز «بی خبر» شده است.

در برنامه "بی خبر" امروز سراغ کلیپ جدید شادمهر عقیلی با بازی ریحانه پارسا، مرگ مارادونا و تعطیل نشدن خریدهای مردم رفته‌‌ایم که در ادامه ببینید:

نسخه باکیفیت برنامه "بی خبر" را اینجا ببینید.

 

در روزی که مارادونا اسطوره فوتبال جهان درگذشت، ویدئوکلیپی هم از شادمهر عقیلی پخش شد که ریحانه پارسا در آن بازی می کرد. این موضوع و خبرهای بیشتر، دستمایه برنامه امروز «بی خبر» شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fbf9d6216bfa_2020-11-26_15-49
6 آذر 1399 - 15:49

در برنامه "بی خبر" امروز سراغ کلیپ جدید شادمهر عقیلی با بازی ریحانه پارسا، مرگ مارادونا و تعطیل نشدن خریدهای مردم رفته‌‌ایم که در ادامه ببینید:

نسخه باکیفیت برنامه "بی خبر" را اینجا ببینید.

 

منبع: خبر فوری

71

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محیا 1 1 پاسخ 1399/9/11 -12:15

موفق باشی خانم پارسا ما نمیدونیم تو زندگی به توچه گذشت پس حق نداریم قضاوتت کنیم امیدوارم خیلی پیشرفت کنی وقتی کل خانواده ام بخاطر ارثیه ای سهمم بود بر علیه ام دست به یکی کردن و چیزی بهم نرسید و تنها موندم یاد گرفتم تمام اوناییکه قضاوت میکنیم ناعادلانه هست

علی گاوه 2 1 پاسخ 1399/9/6 -23:50

اولا تو رفته گر هم نیستی عوض ناظم _ثانیا حتما یکی تو خانواده شما همینجوریه که داری طرفداری میکنی

علی گاوه 11 2 پاسخ 1399/9/6 -23:33

هزار بار گفتم از این فاحشه ها خبر پخش نکنید _نکنه یکی از عوامل خبر فوری چشمش گرفته ریحانه جون رو

امیرعلی 1399/9/7 -08:07

برادر اگه شما پیگیر خانم پارسا نیستی نگاه نکن.هرجا که اسم این خانم بود .ندیدم شما کامنت نزاری

مهرداد ناظم 2 19 پاسخ 1399/9/6 -23:00

درود بر ریحانه ، کسی که تونست خود درونش باشه و از هیچ حرف مفت زنی نترسید ، مرحبا بر غیرت و شجاعتت ، بترکه چشم حسودانت که دارن میسوزن و بهت دشنام میدن ، دشنامی که لایق خودشون و خانوادشونه

ناشناس 9 1 پاسخ 1399/9/6 -21:46

واقعا چه افتضاحی بود، به این میگه هنرمند؟؟!!! اینا با کجاشون فکر میکنند؟؟؟؟!!!!

نرگس 10 0 پاسخ 1399/9/6 -21:16

نمیدونم چه گناهی به درگاه خدا کردیم که قیافه این دختر باید ببینیم

ناشناس 6 0 پاسخ 1399/9/6 -18:31

کلیپ اینقدر بیکیفیت ودرب وداغون فیلمبرداریش که افتضاح بقیش بماند

بابک 9 2 پاسخ 1399/9/6 -17:50

خودش اهنگ شادمهرگذاشته داره ادادرمیاره

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
انتخابات هفت ضلعی 1400 / اصولگرایان و اصلاح طلبان گرفتار کابوس رای منفی ژنرالهای انتخاباتی / بازیگران اصلی انتخابات خرداد را بشناسید
واکسن ایرانی می زنم، نه روسی/ عید امسال با پارسال فرقی ندارد، برایش برنامه نریزید/ شاید از تابستان زندگی عادی شود
با افتخار سپاهی ام اما اسلحه دست نگرفته ام/ زنجانی به واسطه من ممنوع الخروج شد/ قرارگاه خاتم الانبیا با کدام سرمایه ایجاد شد و حالا سودش کجا هزینه می شود؟
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد