نماینده طرفدار استیضاح روحانی: هیچکدام از نطق‌های ما توهین آمیز نبوده است

جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس تاکید کرد: از اینکه دولت نسبت به بنده و همکارانم چنین اظهاراتی را مطرح می‌کند غیرطبیعی نبوده است زیرا این دولت به دنبال حاشیه سازی برای مجلس شورای اسلامی است.

نماینده طرفدار استیضاح روحانی: هیچکدام از نطق‌های ما توهین آمیز نبوده است

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچکدام از نطق‌های ما توهین آمیز نبوده است، دولت با طرح اظهارتی می‌خواهد مجلس شورای اسلامی به حاشیه کشیده شود.

جواد نیک بین در واکنش به اقدام عجیب دولت مبنی بر اینکه اظهارات برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را توهین تلقی کرده است، اظهار کرد: این دولت مستحق محاکمه بوده و باید نسبت به عقب افتادگی‌هایی که در حوزه‌های مختلف اعم از معیشت، اقتصاد و ... در کشور بوجود آورده پاسخگو باشد و به جای اینکه به اهمال کاری‌های خود بپردازند و همچنین به تذکرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه داشته باشند با این طرفند واهی که نباید توهینی به رئیس جمهوری صورت بگیرد به دنبال به حاشیه بردن مجلس شورای اسلامی هستند.

نماینده مردم نماینده مردم کاشمر،خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی افزود: البته ما توهین را نسبت به هر شخص در هر پست و مقامی که باشد محکوم می‌کنیم؛ چرا که توهین وارد کردن به اشخاص اقدامی ناپسند بوده، اما بنده در همه نطق‌های اخیر خود لفظ "محترم" را برای دولت به کار بردم؛ البته منتقد بودم و انتقادات جدی را هم وارد کردم ولی تفاوت میان توهین و انتقاد بسیار واضح است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از اینکه دولت نسبت به بنده و همکارانم چنین اظهاراتی را مطرح می‌کند غیرطبیعی نبوده است زیرا این دولت به دنبال حاشیه سازی برای مجلس شورای اسلامی است.

وی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی طرح پرداخت معیشت را به تصویب می‌رساند، اما دولت اعلام می‌کند به دلیل کمبود منابع مالی زیر بار اجرایی کردن این مصوبه نمی‌رود، ولی از سویی هئیت دولت طرحی را در همین راستا تصویب می‌کند که چنین موضوعی نشان می‌دهد، دولت سر لجبازی با مجلس دارد و نمی‌خواهد براساس قانون کار خود را انجام دهد؛ بنابراین چند ماه آینده را باید صبر کنیم تا عمر این دولت به پایان برسد.

منبع: خان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهروندمنتظرجواب
    0

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار حضوری با رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رئیس جمهور و هتک حرمت ایشان، گفتند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد. آقای نیک بین شمامیگوید من توهین نکردم آقای ذوالنورمیگویدمن توهین نکردم آقای عنابستانی میگه توهین نکردم پس منظورحضرت آقاکیست لطفامشخص کنیدوماراازسردرگمی دربیاورید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها