توئیتر صفحه سرکرده گروهک منافقین را بست

شبکه اجتماعی توئیتر روز چهارشنبه صفحه فارسی «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین (مجاهدین خلق) را مسدود کرد.

توئیتر صفحه سرکرده گروهک منافقین را بست

خبرنگار سایت خبری «اشرف نیوز» در این زمینه گزارش داد: بعد از آنکه سرکرده گروهک تروریستی منافقین قوانین این شبکه اجتماعی را نقض کرد و فعالیت های خشونت آمیز را ترویج داد، توییتر حساب زبان فارسی «مریم رجوی» را بست.

این سایت خبری همچنین به این موضوع اشاره کرد که «مریم رجوی» در شبکه اجتماعی توئیتر دارای چهار حساب به زبان های عربی، فارسی، انگلیسی و فرانسه است.

اشرف نیوز خاطر نشان کرد: این تروریست از طریق تریبون های شبکه های اجتماعی عمداً دست به ترویج فعالیت های تروریستی می زند.

منافقین که نتوانستند با قتل و کشتار شمار زیادی از ایرانیان، بتوانند افکار پلیدشان را در ایران به اجرا در آورند، در صدد بودند از گذرگاه پرونده هسته‌ای ایران ضرباتی به ایران وارد کنند و با بررسی سیر تاریخی پرونده هسته‌ای، نقش جاسوسی گروهک منافقین برعهده گرفتند.

در همین راستا یکی از برجسته‌ترین روزنامه‌نگاران آمریکایی فاش کرده بود که اطلاعات مربوط به فعالیت‌های هسته‌ای ایران ساخته و پرداخته دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل است.

گفتنی است؛ گروهک تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) پس از روی کار آمدن سیاستمداران و دولت جدید در عراق وادار به ترک پادگان اشرف بعد از سی سال حضور در آن شدند. پس از مدتی قرارگاه اشرف به تصرف نیروهای سازمان بدر درآمد و از لوث عناصر این گروهک تروریستی پاکسازی شد. اعضای این گروهک تروریستی سپس به «کمپ لیبرتی» در منطقه تحت کنترل نیروهای آمریکایی و نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد تغییر مکان دادند. سال ۲۰۱۳ میلادی، در پی فشارهای مقامات عراقی برای خروج منافقین از این کشور، آمریکا در نهایت مجبور شد سران آلبانی را به پذیرش عناصر این گروهک تروریستی متقاعد کند.

منبع: اسلام تایمز

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ابوذر
    0

    خدا لعنت کنه منافقین رو که چند هزار نفر از مردم بی گناه کشورمان رو ترور کردن

  • محمود
    0

    کثیف ترین وفاسدتری دیکتاتورترین آشغال ترین خائن ترین وطن فروش بی غیرتترین سازمان مجاهدین خلق هستند. که جای جزء تو سطل زباله برا انها وجود ندارد .ننگ برتمامشان.

  • سید
    0

    تا وقتیکه شبکه ملی ارتباطات راه اندازی نشه ، بر عن دازان شامل: منافقین،سلطنت طلبها، صهیونیستها و ..... مشغول لجن پراکنی هستند

  • فرزاد
    0

    نمیدونم خودشون هم میدونن چقدر مردم ایران از این منافقهای کثافت جنایتکار، بدترازداعش، متنفرن؟؟ هرجا که حتی اسم این منافقها هم بیاد خشممون بشدت اوج میگیره

  • سعید
    0

    تروریستهای داعش صفت.

  • سعید
    0

    درود بر نجس ترین حیوانات وقتی شما هستی.

  • یک فارغ التحصیل جویای کار پسر
    0

    قیافه مریم رجوی چه زشته اه اه اه خدا بداد شوهرش برسه

  • اسد
    0

    بدبختهای رانده شده بی هدف. یه مشت پیروپاتال جمع کردن دور خودشون زپرتی ها

  • مهدی
    0

    آفرین برمدیرتوئیتر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها