آغاز توزیع  ۳۵ هزار  بسته معیشتی در هفتمین مرحله رزمایش البرز

مدیر کل کمیته امداد البرز گفت: در مرحله هفتم رزمایش کمک مؤمنانه البرز، ۳۵ هزار  بسته معیشتی، ۳۰۰ جهیزیه نوعروسان بین اقشار آسیب‌پذیر استان توزیع شود.

آغاز توزیع  ۳۵ هزار  بسته معیشتی در هفتمین مرحله رزمایش البرز

محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه این مرحله از رزمایش با محوریت مساجد استان و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سپاه پاسداران استان، بسیج اقشار، دفتر نمایندگی آستان قدس برگزار شد افزود: در این مرحله ۳۵هزار بسته معیشتی و ۳۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان استان اهداء خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: همچنین بسیجیان، قرارگاهی را طی اجرای عملیاتی جهادی به نام حاج قاسم سلیمانی در محلات اقشار آسیب‌پذیر البرز باهدف طبخ و توزیع غذای گرم تشکیل داده‌اند.

محمدی فرد با اشاره به حماسه‌آفرینی البرزی‌ها در شور عاطفه‌های امسال بیان کرد: در مقاطع متعدد که کشور به نقش‌آفرینی و حضور مردم درصحنه امدادرسانی نیازمند بوده، البرزی‌ها با ثبت بیشترین کمک‌های مردمی همواره در بالاترین قله‌های نیکوکاری افتخارآفرینی کردند.

این مسئول گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۲۳۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این طرح است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها