توزیع روزانه مرغ تنظیم بازار در کرمانشاه به ۵۰ تن می‌رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: توزیع روزانه مرغ تنظیم بازار در استان کرمانشاه به ۵۰ تن افزایش پیدا می‌کند.

توزیع روزانه مرغ تنظیم بازار در کرمانشاه به ۵۰ تن می‌رسد

نوربخش حاتمی با اشاره به نگرانی‌های روزهای اخیر در زمینه افزایش بی‌رویه قیمت مرغ در استان اظهار داشت: با اقداماتی که در زمینه تأمین نهاده‌ها برای مرغداران انجام شد و توزیع مرغ منجمد و کشتار روز در چند روز آینده شاهد کاهش قیمت مرغ خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه اکنون مرغ در برخی مناطق با قیمت هر کیلو 27 هزار تومان عرضه می‌شود عنوان کرد: روزانه حدود 42 تن مرغ منجمد در استان توزیع می‌شود و در روزهای آتی توزیع روزانه مرغ منجمد به 50 تن می‌رسد.

حاتمی گفت: تمام تلاش دستگاه‌های مرتبط در حال انجام است که افزایش قیمت مرغ متوقف شود و طی چند روز آینده شاهد کاهش محسوس قیمت خواهیم بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: به منظور تنظیم بازار، خروج مرغ از استان ممنوع شده و تردد خودروهای حامل مرغ در سطح استان با نظارت دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

حاتمی بیان کرد: کمبود نهاده‌ها و کاهش میزان جوجه‌ریزی سبب شده الان مرغ گرم به قیمت هر کیلویی 27 هزار تومان و حتی بیشتر به دست مصرف کننده برسد.

وی با اشاره به اینکه در جریان مشکلات مرغداران هستیم و به جد پیگیر مشکلات آن‌ها هستیم عنوان کرد: امروز متأسفانه شاهد افزایش قیمت مرغ در واحدهای تولیدی استان بیش از مقدار مصوب هستیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها