استاندار قزوین:

وام کرونا به مهدهای کودک، موسسات قرآنی، فرهنگی و ورزشی پرداخت می‌شود

استاندار قزوین گفت: با تصویب و تایید ستاد مقابله با کرونای استان قزوین تسهیلات کرونا در اختیار مهدهای کودک، مؤسسه‌های قرآنی، فرهنگی و ورزشی قرار خواهد گرفت.

وام کرونا به مهدهای کودک، موسسات قرآنی، فرهنگی و ورزشی پرداخت می‌شود

جمالی‌پور از پرداخت تسهیلات کرونایی به مهدهای کودک، مؤسسه‌های قرآنی، فرهنگی و ورزشی خبر داد و اظهار داشت: در این زمینه کارگروهی متشکل از اداره کل ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان و مشاور قرآنی استانداری قزوین تشکیل شده که میزان پرداخت تسهیلات به مهدهای کودک و مؤسسه‌های یاد شده را بررسی و تایید کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پرداخت این تسهیلات نیازمند تاییدیه ستاد مقابله با کرونا است، این تایید و تصویب در ستاد صورت گرفته و صاحبان و مدیران مهدهای کودک و موسسات فرهنگی، قرآنی و ورزشی به‌زودی به صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات معرفی خواهند شد.

استاندار قزوین با تاکید بر لزوم حمایت همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی از نیروهای مردمی و جهادی طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا گفت:‌ با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی قزوین برای تامین بسته‌های حمایتی و تغذیه‌ای جهت استفاده نیروهای جهادی طرح محله‌محور شهید سلیمانی یک میلیارد تومان برای این منظور اختصاص یافت.

جمالی‌پور ادامه داد: در این زمینه به شهرداری قزوین مجوز داده‌ایم که یک میلیارد تومان از اعتبارات پشتیبانی خود را به این کار تخصیص دهد تا ستاد مقابله با کرونا بتواند با آن بخشی از مخارج نیروهای جهادی طرح محله‌محور شهید سلیمانی را تامین کرده و برای آنها مایحتاج ضروری از جمله غذا و دارو تامین کند.

دو سوم کارمندان در آماده ‌باش ستاد کرونا هستند

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان قزوین همچنین با اشاره به تعطیلی بسیاری از ادارات در هفته جاری گفت: با وجود این تعطیلی دو سوم کارمندان و کارکنان دولت در حالت آماده‌ باش قرار دارند تا در صورت فراخوان ستاد مقابله با کرونای استان برای حضور در طرح محله‌محور شهید سلیمانی به‌کار گرفته شده و بتوانند گامی در جهت رفع مشکلات خانواده‌های درگیر با کرونا بردارند.

جمالی‌پور افزود: مقابله با کرونا یک عزم جدی، جمعی و همگانی در سطح استان می‌خواهند و در این زمینه هیچ قصور و تقصیری از سوی هیچ مدیر دستگاهی یا اداره‌ای پذیرفته شده نیست و با کم‌کاری‌ها در این حوزه برخورد جدی خواهیم داشت.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها