روزنامه کیهان: وقت آن رسیده که به بندر حیفا حمله کنیم/ این حمله باید با تلفات سنگین انسانی همراه باشد

روزنامه کیهان نوشت: ما در مواجهه با اسرائیل چند نوبت اعلام کرده‌ایم اگر اسرائیل دست از پا خطا کند حیفا را می‌زنیم.

روزنامه کیهان: وقت آن رسیده که به بندر حیفا حمله کنیم/ این حمله باید با تلفات سنگین انسانی همراه باشد

در این روزنامه آمده است:

اگر نقش رژیم اسرائیل در ترور شهید عظیم‌الشأن فخری‌زاده برای شورای عالی امنیت ملی ایران به اثبات برسد و البته همه شواهد این را نشان می‌دهد، ما لزوماً باید آنچنان ضربه‌ای به این رژیم بزنیم که موضوع حمله به نیروها یا مراکز ایرانی در هر کجا که باشند - از آبسرد تا کاراکاس - از دستور کار هر دشمنی برای همیشه خارج شود.

ما در مواجهه با اسرائیل چند نوبت اعلام کرده‌ایم اگر اسرائیل دست از پا خطا کند حیفا را می‌زنیم. الان با فرض اثبات نقش رژیم صهیونیستی در این شهادت عظیم، می‌توانیم این تهدید را عملیاتی کنیم اما نه به این معنا که به عملیاتی دراندازه اقدام موشکی که علیه پایگاه نظامی عین‌الاسد داشتیم، بسنده کنیم و نه با ملاحظات آن عملیات، بلکه به این معنا که به طور واقعی شهر مهم بندری حیفا را آنچنان مورد حمله قرار دهیم که علاوه بر انهدام تاسیسات با تلفات سنگین انسانی نیز توأم باشد تا بازدارندگی ما به «نقطه اطمینان» برسد.

اقدام واکنشی ایران اگر هوشمند و دقیق اجرا شود، قطعاً به بازدارندگی می‌رسد چرا که آمریکا و رژیم اسرائیل و عوامل آن به هیچ وجه آمادگی شرکت در یک جنگ و مواجهه نظامی را ندارند و این به معنای واقعی کلمه بر پرونده جنگ و ترور در منطقه ما نقطه پایان می‌گذارد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • پرسشگر
    0

    باز هم این قرص هاش رو نخورد .

    نظرات شما -
    • عقل
      0

      کاش فقط مشکلش نخوردن قرص بود

    • ناشناس
      0

      ازهمون قرصای براش ببربن که خودتون مصرف میکنین(عقل وپرسشگر)

  • مهدی
    0

    حیفا همین بغل گوش شما است که دارند ۱۰ ساله دست چین می گنند اول درون سیستم که درز اطلاعات دارد و رخنه شده و پوسیده را با موشک بزن تا ترور نکنند ! رقیب بسیار نزدیکتر است و هر ان اراده کند ضربه می زند . ضعف سیستم امنیتی و اطلاعاتی با فرض های مختلف متصور است . کار تخصصی که نشود عاقبتش این است ! اطلاعات و امنیت دنبال محتکر و مختلسگر و دله دزد و ... است و کارهای خودش رها شده !

  • ناشناس
    0

    یا رجزخوانی الکی نکنین یا واقعا حمله کنین. بسه دیگه از بس الکی گفتین بزنن میزنیم ؟؟؟؟؟بزنین مرگ یکبار شیونم یکبار

  • محمدی
    0

    غلوّ واغراق دربیان وعمل نوعی افراط وخطرناک است باید به دشمن درسطح گفتارو عمل خودش ومنطقی پاسخ داد.

  • متفاوت
    0

    افرین به این شجاعت ، اگر کسی هم گوش به حرفت نداد خودت دست به سنگ بشو.بالای گود نشین بگو لنگش کن.معلومه تلفات انسانی برات اهمیتی نداره وهدف وسیله را توجیه میکند.

  • رز
    0

    بله درسته وقتی دشمن شما رو بی عرضه ببینه ازین غلطها زیاد می‌کنه از چی میترسین سردار رو که کشتن بالاترین مقام هسته ای رو هم کشتن دفعه بعد خدا عالمه نوبت کیه اگه میترسین به اسرائیل حمله کنید چرا حرفشو می‌زنیم و همه دنیا رو با ما دشمن کردین اگه نمی ترسین خب بسم الله پس منتظر چی هستین

  • کورش
    0

    جناب شریعتمداری خواهشمندیم افاضه نفرمایید اگر این تهدیدهای آب دوغ خیاری شما به گوش نتانیاهوی دیوانه برسداودیگرنویدافکاری نیست که بدون محاکمه اعدامش کنید کل ایران راازنقشه محوخواهدکرد.

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا به این نتیجه رسیدم که این مردک دیگه خیلی پرته یه ذره به آن عقل نخودیت فشار بیار بعد حرف بزن

  • ایرانی
    0

    حسین آقا لطفا به زن و بچه ها شون رحم کن و این کار انجام نده !!!!!!

  • ذوالقرنین
    0

    اسرائیل بدون شک کاری رو که تو سوریه کرد تو ایران شروع میکنه خودتون هم میدانید.که تا چهل روز وجودترامپ هر روز یه اتفاق در راهه چون نارضایتی مردم.و سکوت ترس نظامیان.از انتقام خودش یه دلیل برا اقدام دوباره میشه

  • ف م
    0

    ای خدا!!! یعنی میشه اون روز رو ببینیم!؟

  • کاربر ناشناس
    0

    شما که عرضه زدن ندارید. کاملا مشخصه که هیچ کاری نخواهید کرد مگر کاری که تحریم ها بیشتر شود.

  • سید دانا
    1

    حاج حسین همیشه خط مقدم حاج حسین با توکل به امت امام حسین تا چند سال آینده ریشه فساد ظلم کنده میشه و نماز بیت المقدس عزیز را با هم می خواهیم بر پا کنیم روح شهدا انقلاب اسلامی وتمام تمام بسیجی ها شهید شاد باد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها