پلمب ۴۶۹ واحد صنفی متخلف در سیستان وبلوچستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۴۶۹ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا از ۲۰ آبان تا ۸ آذر در سطح این استان پلمب شدند.

پلمب ۴۶۹ واحد صنفی متخلف در سیستان وبلوچستان

داوود شهرکی اظهار داشت: با تلاش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان و طی برگزاری گشت‌های مشترک با ارگان‌های مرتبط و با هدف اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با و از ۲۰ آبان ماه تا ۸ آذر ماه ۲۴ هزار و ۲۴۸ بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه طی این بازرسی‌ها به ۳۵۳۲ واحد صنفی تذکر و اخطار داده شد، افزود: ۴۶۹ واحد صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با را رعایت نکرده بودند نیز در طی برگزاری گشت‌های مشترک پلمب شدند و میزان تحقق بازرسی‌ها در سطح استان سیستان و بلوچستان نیز ۸۸ درصد برآورد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با همه واحدهای صنفی گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ موظف به رعایت آن هستند و واحدهای صنفی گروه یک نیز به دلیل تأمین مایحتاج مردم و خدمات رسانی مناسب باید بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی تلاش ویژه صورت دهند و هنگام خدمات رسانی نیز فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: طی گشت‌های مشترک با هر گونه ناهنجاری در حوزه‌ی اصناف که سلامت جامعه را به خطر بیاندازد برخورد جدی انجام می‌شود و پاساژها و واحدهای صنفی که کرکره آنها به صورت نیمه باز باشد نیز به عنوان فعال تلقی شده و پلمب می‌شوند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها