کشتی‌گیر دستفروش به استخدام پتروشیمی خوزستان در آمد

قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان که فیلم دستفروشی و مشکلات او در فضای مجازی با واکنش‌های فراوانی همراه شد، به استخدام شرکت پتروشیمی خوزستان در آمد.

کشتی‌گیر دستفروش به استخدام پتروشیمی خوزستان در آمد

چندی پیش کلیپی از محسن مدهنی به عنوان قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان در فضای مجازی منتشر شد که مشکلات او برای امرار معاش را نشان می‌داد. او در این کلیپ از مسئولان درخواست داشت تا فکری به حال قهرمانان ورزشی بکنند که تمام وقت و جوانی خود را صرف افتخارآفرینی برای کشورمان می‌کنند. این کلیپ به سرعت با واکنش‌های مختلفی همراه شد تا اینکه در نهایت متولیان ورزش دست به کار شدند تا مشکل او را برطرف کنند.

در همین راستا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی اعلام کرد: بعد از کلیپی که از محسن مدهنی در فضای مجازی منتشر شد، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی بلافاصله دستور داد این موضوع بصورت ویژه پیگیری شود. من هم با او تماس گرفته و در جریان مشکلاتش قرار گرفتم. در همین رابطه نامه‌ای به کمیته ملی المپیک ارسال و اقداماتی به خصوص برای اشتغال او انجام شد.

وی ادامه داد: از سوی چندین شرکت خصوصی و دولتی برای محسن مدهنی موقعیت شغلی فراهم شد که خودش تمایل به حضور در شرکت دولتی داشت. در نهایت زمینه‌ای فراهم شد تا محسن مدهنی با حمایت همه جانبه مسئولان در شرکت پتروشیمی خوزستان مشغول به کار شود.

امامی در پایان گفت: محسن مدهنی روز گذشته نیز با حضور در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر دیدار و گفتگو داشت که رئیس فدراسیون قول داد بیش از پیش پیگیر وضعیت این قهرمان کشتی باشند. به هر حال امیدواریم با تدوین یک قانون در مجلس شورای اسلامی، قهرمانان ما در تمام رشته‌های ورزشی، دغدغه اشتغال به کار نداشته باشند.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    مثلا قهرمانامون هم بیکارن

  • مهندس
    0

    اینکه ایشون قهرمان و ورزشکار کشور هستند و باید شغل مناسب داشته باشند صحیح ولی کشتی رو چه به پتروشیمی؟؟ منی که ۷ سال عمرم رو گذاشتم و درس مهندسی شیمی خوندم چرا نمیتونم اونجا شاغل باشم؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها