سناتور روس: ترور دانشمند ایرانی به درگیری نظامی منجر نخواهد شد

یک سناتور برجسته روس با تاکید بر اینکه ترور دانشمند ایرانی با هدف تشدید تنش ها انجام گرفته است، گفت: من معتقدم که این اقدام منجر به درگیری نظامی نخواهد شد.

سناتور روس: ترور دانشمند ایرانی به درگیری نظامی منجر نخواهد شد

الکسی پوشکوف عضو ارشد شورای فدراسیون روسیه با انتشار توئیتی به اقدام تروریستی که منجر به شهادت محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان شد، واکنش نشان داد و تاکید کرد که این کار با هدف افزایش تنش ها انجام گرفته است.

وی در پیام خود نوشت: واضح است که هدف از این اقدام افزایش تنش ها و اجرای چنین سناریویی بوده است. ایران بهانه ای برای جنگ نمی دهد؛ چراکه این دقیقا همان چیزی است که دشمنان این کشور منتظرش هستند.

این سناتور روس افزود: من بر این باورم که این قتل منجر به درگیری نظامی نخواهد شد. بعید است که پاسخ ایران تحریک کننده باشد زیرا منافع تهران در بازگشت آمریکا به توافق هسته ای است.

روز جمعه طی یک اقدام تروریستی در منطقه ای در نزدیکی تهران محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایران در زمینه دفاعی و هسته ای به شهادت رسید.

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ایران ضمن محکوم کردن این اقدام تصریح کرد: تروریست‌ها یک دانشمند برجسته ایران را ترور ‌کردند. این بزدلی - که نشانه‌های جدی از نقش اسراییل در آن دیده می‌شود - نشانگر جنگ‌طلبی از سر استیصال مرتکبین این اقدام است.

وی افزود: ایران جامعه بین‌المللی - خصوصا اتحادیه اروپا - را به پایان دادن استانداردهای دوگانه شرم‌آور خود و محکوم کردن این عمل تروریستی دولتی فرامی‌خواند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    پیشنهاد می کنم یک تشکیلاتی نظیر قلعه اسماعیلیه در زمان حسن صباح با هدف پاسخگویی به ترور ایجاد شود. این تشکیلات می تواند در هر جایی و تحت هر پوششی فعالیت کند و دشمنان ما را ترور کند. ا هر کس باید به زبان خودش صحبت کرد.

  • ایرانی
    0

    اونها هم خوب فهمیدن ما اهل هارت وپورت وشعاریم همون کاری که 40ساله داریم انجام میدیم

  • داروغه
    0

    شما هم فهمیدین ؟؟

  • ناشناس
    0

    باید مثل خودشون باهاشون رفتار کرد یعنی تو خرابشده ی خودشون خفگیری کنیم

  • ممد
    0

    چون روس اجازه نمیدهد و ایران کوچک تر از ان چیزی است که بخواهد کاری کند ، این بقیه حرف این یارو هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها