محموله لوازم بهداشتی قاچاق در قزوین توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تیزهوشی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان بیش از ۱۱ هزار قلم انواع لوازم بهداشتی و شوینده قاچاق در یک عملیات پلیسی و در بازرسی از یک دستگاه خودرو چری کشف شد.

محموله لوازم بهداشتی قاچاق در قزوین توقیف شد

سرهنگ داود عبدالمالکی با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری اتوبان زنجان -قزوین به یک دستگاه خودرو سواری جک مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

عبدالمالکی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مورد نظر، ۱۱ هزار و ۲۰۸ قلم لوازم شوینده و بهداشتی شامل ۱۰ هزار و ۲۰۰ عدد قرص ماشین لباسشویی، ۸۱۰ بطری شامپو، ۱۴۴ بطری مایع ظرفشویی، ۳۶ بطری خوشبو کننده هوا و ۱۸ بطری مایع لباسشویی خارجی و فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مذکور را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی خودرو به همراه محموله توقیف شده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قانونی تحویل شد.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین با تأکید بر عزم قاطع پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا نیاز به بسیج همگانی و عزم ملی دارد و نیروی انتظامی در انجام این ماموریت خطیر، نیازمند همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها، نهادها و اقشار مختلف مردم است.

توقیف خودرو حامل بیش از ۲۸۹ هزار نخ سیگار قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۲۸۹ هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودرو سمند در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا با همکاری مأموران پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز و تیراندازی مأموران، خودرو متوقف شد و در بازرسی از آن ۲۸۹ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف گردید.

جانشین فرمانده انتظامی استان ارزش محموله‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوط بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد:در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

بی‌توجهی به جلو راننده پیکان وانت حادثه ساز شد

رئیس پلیس راه استان از مرگ عابر پیاده بر اثر برخورد با پیکان وانت در محور اسفرورین - تاکستان خبر داد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور اسفرورین - تاکستان، بلافاصله ماموران پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل سانحه مشخص شد یک دستگاه وانت پیکان با یک نفر عابر پیاده برخورد کرده که در این حادثه عابر به علت شدت جراحات، در دم جان خود را از دست داده است.

این مسوول اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه، علت این تصادف را بی‌توجهی به جلو و ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودروی وانت پیکان اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: به منظور سفری ایمن و به دور از حادثه‌ای، با سرعت مطمئن رانندگی کنند و از توجه بی مورد به محیط اطراف خود اجتناب نمایند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها