فرماندار چابهار:

محدودیت‌های شدید آمد و شد در چابهار ادامه دارد/ همراهی ۸۵ درصد مردم در اجرای محدودیت کرونایی

فرماندار چابهار گفت: خوشبختانه تاکنون با همراهی خوب مردم مواجه بودیم و محدودیت‌های شدید تا برگشت به روال نرمال در چابهار ادامه خواهد یافت.

محدودیت‌های شدید آمد و شد در چابهار ادامه دارد/ همراهی ۸۵ درصد مردم در اجرای محدودیت کرونایی

رحمدل بامری اظهار داشت: محدودیت جدید کرونایی در چابهار تا برگشت به روال عادی ادامه دارد و طبق بررسی‌های میدانی تاکنون 85 درصد مردم و اصناف در اجرای محدودیت با ستاد کرونای شهرستان همراهی کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه چابهار مقصد سفرهای بسیار است، از دو ورودی چابهار یکی مسدود شده و در ورودی باز هم با استقرار نیروهای امدادی و انتظامی اجازه ورود خودروهای غیربومی نمی‌شود. همچنین درون شهر نیز شب‌ها محدودیت‌های شدید آمد و شد برقرار است که خوشبختانه مردم تاکنون در این راستا با ما همکاری داشته‌اند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه چابهار تصریح کرد: ضدعفونی کردن مکرر معابر و بازارها با بیش‌از یک میلیون لیتر مواد ضدعفونی کنند توسط شهرداری از جمله مواردی است در این دوهفته انجام شده و تا پایان محدودیت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: از آغاز محدودیت‌های اعلام شده، تمام مراکز گردشگری شهر چابهار اعم از پارک بهاران دریابزرگ، دریاکوچک، بوستان‌های بزرگ و کوچک محدوده شهر و پارک پردیسان بسته شده و با توجه به وضعیت قرمز و به جهت جلوگیری از شیوع کرونا با افرادی که مصوبات ستاد کرونا را نقض کنند برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار چابهار خاطرنشان کرد: در صورتی که نتوانیم شرایط را کنترل کنیم به دلیل محرومیت‌های جدی سیستان و بلوچستان و با توجه به اینکه این استان در همه شاخص‌های توسعه و بهداشتی از آخر اول است، شرایط سخت و غم انگیزی را تجربه خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها