بارش برف و باران در استان اردبیل تا آخر هفته ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت:طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان سامانه جوی هوای سرد همراه با بارش باران و برف تا روز پنج‌شنبه این هفته در استان ادامه دارد.

بارش برف و باران در استان اردبیل تا آخر هفته ادامه دارد

سیاوش محمدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت جوی استان اظهار داشت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان سامانه جوی هوای سرد همراه با بارش باران و برف تا روز پنج‌شنبه این هفته در استان ادامه دارد.

وی افزود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان غالباً نیمه ابری و در طول روز همراه با افزایش نسبی دمای هوا خواهد بود و از بعدازظهر چهارشنبه با عبور موج کوتاهی از منطقه، بتدریج آسمان استان ابری شده و تا قبل از ظهر پنجشنبه در مناطقی از استان بارش خفیف باران و برف را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های به‌عمل آمده روند کاهش دمای هوا ادامه داشته و در برخی مناطق در طول روز نیز دمای هوا زیر صفر درجه سلسیوس خواهد بود و بارش برف و باران و کولاک و یخبندان به‌ویژه در محورهای مواصلاتی استان دور از انتظار نیست.

محمدی با بیان اینکه بارش برف توام با هوای سرد و مه آلود باعث اختلال در تردد جاده‌ای استان شده، گفت: ترددکنندگان و رانندگان انتظار می‌رود از سفرهای غیرضروری جلوگیری کرده و تا حد امکان سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود که تجهیزات آبیاری و لوله کشی‌ها دچار یخ‌زدگی شود که لازم است مردم و کشاورزان تمهیدات لازم را تدارک ببینند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها