ملانیا ترامپ کتابی درباره ۴ سال حضور در کاخ سفید می‌نویسد

پس از آنکه بهترین دوست سابق ملانیا ترامپ، کتابی افشاگرانه منتشر کرد و در آن چهره منفی از دوست خود به تصویر کشید، ظاهراً بانوی اول آمریکا در حال سبک سنگین کردن نگارش خاطرات دوران حضور خود در کاخ سفید است.

ملانیا ترامپ کتابی درباره ۴ سال حضور در کاخ سفید می‌نویسد

منبعی به "پیج سیکس" گفته است که بانوی اول در حال برگزاری نشست‌هایی درخصوص فروش بالقوه کتابی درباره چهار سال حضور خود در کاخ سفید است.

به گفته این منبع، ملانیا کارش تمام نشده و آن‌طور که انتظار می‌رود ساکت نمی‌نشیند، بلکه علاقمند به شانس پول درآوردن برای خود است.

ساکنان سابق کاخ سفید معمولاً فرصت‌های انتشار سودآور را ایجاد می‌کنند و اوایل این ماه هم منابع گفتند که به دونالد ترامپ، فروشی به ارزش تقریباً ۱۰۰ میلیون دلار پیشنهاد شده است.

منبع مورد نظر به پیج سیکس گفت که ترامپ در حال تشویق همسرش به استفاده از موقعیت روی کاغذ آوردن تجربه‌اش است.

این شخص خودی اظهار کرد که کتاب اخیر جنجالی "استفانی وینستون ولکوف"، بهترین دوست و مشاور سابق ملانیا، عامل محرکی برای آن شده که او روایت خودش را بازگو کند.

این منبع افزود: در پی خیانت استفانی وینستون ولکوف، هم در نوارهای پرینت گرفته شده و هم نوارهای مخفی، روایت ملانیا می‌تواند ارزش مادی زیادی داشته باشد.

استفانی وینستون ولکوف در کتابی با عنوان "ملانیا و من: ظهور و سقوط دوستی من با بانوی اول" که اول سپتامبر ۲۰۲۰ منتشر شد، ‌ادعا کرد که ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا، قدرت را از ملانیا ربوده است.

وی مدعی شد که دوستی او با بانوی اول آمریکا پس از مراسم تحلیف ترامپ در سال ۲۰۱۶ به صورت ناگهانی متوقف شده است.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها