فال روزانه دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. زندگی را در طو‌ل سا‌ل‌های عمر خود سخت گرفته‌اید و مدت‌های زیادی است که روی شادی و خنده را ندیده‌اید، در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود با فرصتی برای تغییر این رویه روبرو خواهید شد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و حتی برای لحظه‌ای اجازه ندهید غم و ناراحتی جای خنده و شادی را در زندگی شما بگیرد. سر شما در ماه‌های دی و بهمن امسال حسابی شلوغ می‌شود، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که در این ماه‌ها به هر اندازه که بیشتر کار کنید، به همان اندازه درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. فروردین و اردیبهشت سال آینده با تغییرات چشمگیری در زندگی روبرو می‌شوید، این تغییرات را به فال نیک بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را افزایش دهید. در ماه مرداد سال آینده به دستاورد مهمی در زندگی خواهید رسید، شکسته‌نفسی را کنار بگذارید و با به رخ کشیدن این دستاورد به دوستان وآشنایان، ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با موفقیت و پیشرفت به پایان برسانید و لحظه‌های خوش این سال را برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار کنید.

فروردین

یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و قصد دارد این اشتباه را گردن شما بیاندازد. بیشتر از درآمدتان خرج نکنید و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده، زمینه حواس‌پرتی شما را فراهم کند. کار‌های امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روز‌های آینده کار‌ها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به دنبال فرصتی برای صحبت با شما است.

اردیبهشت

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. خبر شاد و مسرت‌بخشی به دست‌تان می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و روز را با شادی و خوشی به پایان برسانید. مدتی است که به خودتان قول داده‌اید پس از انجام کار‌های روزانه، استراحت کنید و به تفریح موردعلاقه‌تان بپردازید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود و کار غیرمنتظره‌ای پیش‌می آید که مجبور می‌شوید وقت زیادی به انجام این کار اختصاص دهید.

خرداد

امروز با حجم زیادی از کار‌ها روبرو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. روز خوبی را به لحاظ مالی آغاز کرده‌اید و امروز پولی به دست شما خواهد رسید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید و فکر‌های نوآورانه‌ای به ذهن‌تان رسیده است، امروز بهترین زمان برای نوآوری است و مطمئن باشید نوآوری که به فکر انجام آن هستید، راه شما را برای موفقیت و پیشرفت فراهم خواهد کرد. تمرکز بیشتری به کار‌های مهم اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند.

تیر

شرایطی برای استراحت و انجام کار‌های موردعلاقه‌تان فراهم می‌شود. با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید و قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی نمایید. محبتی که به همسر یا عشق زندگی‌تان دارید دو طرفه است و امروز عشقی متقابل را دریافت خواهید کرد. امروز با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. رسیدگی بیش‌ازحد به اعضای خانواده را کنار بگذارید و کمی به فکر خودتان باشید. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و به انجام تفریح و سرگرمی جدیدی مشغول شوید.

مرداد

به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. پولی به دست‌تان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. عشق خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. در کنار انجام کار‌های روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید.

شهریور

به جای اینکه به انجام کار‌های عملی و قابل اجرا فکر کنید، همیشه به فکر انجام کار‌های غیرممکن و دشوار هستید، از آنجایی که سنگ سنگین، حکایت از انجام ندادن کار‌ها دارد، از امروز به خودتان قول بدهید که فکر به انجام کار‌های غیرممکن را کنار بگذارید و به انجام کار‌های ممکن و شدنی فکر کنید. انسان جذابی هستید و مهره‌مار دارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان به‌سرعت مجذوب شما شوند. در نتیجه مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید و جذابیت بیش‌از‌حد، کار دست‌تان ندهد. فرصتی پیدا می‌کنید تا به انجام کار‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.

مهر

خبر شاد و مسرت‌بخشی به دست‌تان می‌رسد. روز خوبی برای معامله و تجارت نیست و به صلاح شما است که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید. برای حل مشکلات از بزرگان فامیل کمک بگیرید. عشق یک‌طرفه‌ای به محبوبی دارید و لحظه‌ای از فکر به دلدار غافل نمی‌شوید، اما این عشق سرانجامی ندارد و ادامه عشق یک‌طرفه چیزی به غیر از غم و تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. کار مهمی که آغاز کرده‌اید را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید.

آبان

روحیه‌ای شوخ‌طبع دارید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، به لطف این روحیه دوستان بیشتری پیدا کنید و غم دنیا را نخورید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. می‌خواهید کارتان را با دوز و کلک به پایان رسانید، اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد. توقع‌های خود از همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کاهش دهید.

آذر

اجازه ندهید کمرتان زیر بار مشکلات خم شود و با انجام کار‌های موردعلاقه‌تان، آرامش لازم برای مواجهه با مشکلات را بدست آورید. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و به لحاظ مالی نیز پولی خوبی به دست‌تان می‌رسد تا نگرانی‌های‌تان خاتمه پیدا کند. سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر لحظه‌های شادی را تجربه خواهید کرد. این سفر را مغتنم بدانید و برای مدتی هم که شده از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید و به جسم و ذهن‌تان استراحت بدهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا استعداد‌های درخشان خود را به اطرافیان اثبات نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد.

دی

از اعتمادبه‌نفس و انرژی سرشاری که دارید، نهایت استفاده را ببرید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. نسبت به گذشته بیشتر در کنار اعضای خانواده بمانید. به مشکلی برخورد کرده‌اید و یکی از دوستان به شما قول داده که برای حل این مشکل به کمک‌تان می‌آید، اما روی کمک این دوست حساب باز نکنید چرا که قادر به حل مشکل شما نیست و مجبور می‌شوید به‌تن‌هایی آستین بالا بزنید و این مشکل را یکه‌وتن‌ها حل کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان گرفتار بستر بیماری است و حال خوشی ندارد، امروز را به پرستاری از ایشان اختصاص دهید و تا بهبودی کامل، لحظه‌ای وی را تنها نگذارید.

بهمن

روز سختی را در پیش دارید و کار‌های زیادی باید انجام دهید، اما اجازه ندهید که این کار‌ها فشار عصبی زیادی به شما وارد کند و نگران و مضطرب شوید. هزینه‌ای غیرمنتظره پیش روی شما قرار می‌گیرد. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. انسان مهربانی هستید و توجه زیادی به اطرافیان دارید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب باشید که اطرافیان از مهربانی شما سوء‌استفاده نکنند. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روز‌های خوش گذشته بگویید. همسر یا عشق‌زندگی تان امروز شما برای نامه‌های خاصی برای‌تان تدارک دیده تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند.

اسفند

فرد دنیادیده‌ای امروز نصیحت‌هایی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت‌ها را به کار ببندید و زندگی راحت‌تری را تجربه کنید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. امروز یکی از دوستان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید گرفتار مشکلی می‌شود و به کمک‌تان نیاز دارد، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید و به ایشان ثابت نمایید که در لحظه‌های سخت و دشوار هرگز وی را تنها نخواهید گذاشت. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده و مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاورد‌های چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت. احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها