جشنواره ملی «هِکاتُم» دانشگاه دامغان کار خود را آغاز کرد

دبیر ششمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هِکاتُم دانشگاه دامغان گفت: دبیرخانه این دوره از جشنواره شامگاه یکشنبه فراخوان اولیه برای دریافت آثار متقاضیان را منتشر کرد.

جشنواره ملی «هِکاتُم» دانشگاه دامغان کار خود را آغاز کرد

عمادالدین متین روز دوشنبه بیان کرد: دبیرخانه این جشنواره آماده دریافت آثار متقاضیان در سه بخش رقابتی، ویژه و جنبی (غیر رقابتی) است.

وی تصریح کرد: سه بخش رقابتی این جشنواره در شاخه‌های فیلم (تجربی، داستانی و مستند)، موشن گرافیگ، انیمیشن، گرافیک (پوستر و لوگو) و عکس برگزار می‌شود.

متین ادامه داد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند تا تاریخ ۲۰ بهمن‌ امسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی اضافه کرد: ششمین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال هکاتم با هدف توجه ویژه به دستاوردهای هنری دانشجویان و نگاهی تازه به قابلیت‌های ویژه آثار دانشجویی در حوزه هنرهای دیجیتال از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ اسفند امسال برگزار می‌شود.

متین اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ارسال آثار و مقررات شرکت در جشنواره، به سامانه اینترنتی " www.hekatomfestival.ir " و کانال اطلاع رسانی جشنواره در شبکه‌های مجازی به نشانی "hekatomfestival@ " مراجعه کنند.

جشنواره هنرهای دیجیتال در سه دوره به صورت استانی برگزار شده بود و امسال برای دومین بار در سطح ملی برگزار می‌شود.

هکاتم از نام‌های قدیم شهر دامغان است که به منظور پیوند این جشنواره ملی با ریشه فرهنگی این منطقه، نام هِکاتُم برای آن انتخاب شده است.

در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۲ رشته و گرایش در هشت دانشکده دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می‌کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها