برادر حاج منصور ارضی درگذشت


10 آذر 1399 - 18:38
5fc50b02f3cd6_2020-11-30_18-38
امیر سرتیپ «حاج محمود ارضی»، جانباز شیمیایی و برادر حاج منصور ارضی به دوستان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فردا ساعت ۹/۳۰ صبح در قطعه ۵۱ بهشت زهرا برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ «حاج محمود ارضی»، جانباز شیمیایی و برادر حاج منصور ارضی به دوستان شهیدش پیوست.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fc50b02f3cd6_2020-11-30_18-38
10 آذر 1399 - 18:38

مراسم تشییع و تدفین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فردا ساعت ۹/۳۰ صبح در قطعه ۵۱ بهشت زهرا برگزار می‌شود.

منبع: فارس

66

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حسین 2 0 پاسخ 1399/9/11 -08:33

تومملکتی که بجای افرادنخبه وصاحب فکربه این آما بهابدن بهتر از این هم نمیشه .بقول بزرگی یک دکان دارباانصاف میتونه وزیراقتصادبشه ،الان نتیجه اون تفکر و دیدیم.بیخودنیست که پیامبرفرموددودسته کمرمنوشکستن عالم بی بندوباروجاهل مقدس ماب خلاصه افراطیها که جزمرگ علاج دیگه ای براشون تجویزنداره

سعیدیخ 0 1 پاسخ 1399/9/11 -06:58

در پاسخ به کامنت گذار بنام قلندر اصلی : می گویند معلمی به محصلش نمره انشا هفت داد محصل معترضانه به معلم گفت به چه مجوزی(مجوزبا ضمه را با فتحه می گفت ) معلم در پاسخ گفت به همان مجوز که می فرمایی . حالا شما سرودم را نوشته ای سرودیدم و تایید را نوشته ای تاید و ....پس لطفا ارام بگیگیر.

قلندر اصلی 0 3 پاسخ 1399/9/10 -23:45

چرا شعری که سرودیدم تاید نکردی خبر فوری

ناشناس 1399/9/11 -09:30

تواول برو املا کلمات یاد بگیر بعد شعرچی؟؟؟؟؟؟سرودیدم تاید بشه؟؟؟؟واقعا که

قلندر 8 2 پاسخ 1399/9/10 -23:01

به ما چه .خودش چی هست که برادرش باشه

رحمانی 10 3 پاسخ 1399/9/10 -22:19

منصور ارضی استاد بزرگ تفرقه ، الان می تونه توی این شرایط کرونایی دلی ازعزا در اورد ودر قالب مرثیه خوانی کلی به زنده ها ورفته ها چون مرحوم هاشمی فحاشی کند وبر باقیات وصالحات دنیوی واخروی خود بیفزاید البته بلا نسبت .

قلندر و فروهر از مجارستان 9 13 پاسخ 1399/9/10 -18:53

خدارو شکر سید محمد خاتمی صحیح و سلامت است.خداوند از عمر من بکاهد و براو بیفزاید