پرسپولیس استاندارد شد

تیم فوتبال پرسپولیس با سه گلی که در بازی با شهر خودرو زد، خیال هوادارانش را راحت کرد.

پرسپولیس استاندارد شد

نمایش نامطلوب در سه دیدار نخست و توقف برابر نفت مسجدسلیمان نگرانی زیادی را برای هواداران پرسپولیس به وجود آورده بود اما شاگردان گل محمدی با عملکردی درخشان مقابل حریف مشهدی، این نگرانی را از بین بردند.

آن ها با ثبت سه گل، میانگین گلزنی قرمزها را به یک گل در هر بازی رساندند که اگرچه همچنان پایین تر از شاخص این تیم در سال های گذشته محسوب می‌شود اما نزدیک به استاندارد یک تیم صدرنشین و قهرمان در ایران است.

همچنین با این پیروزی پرسپولیس ۸ امتیازی شد و میانگین دو امتیاز در هر بازی را به ثبت رساند. اگرچه اکنون گل گهر از این تیم بالاتر است و احتمال دارد استقلال و سپاهان هم پیشی بگیرند اما در تاریخ لیگ برتر ایران هیچگاه تیم نایب قهرمان میانگین دو امتیاز در هر بازی را نداشته و هر تیمی که تا پایان فصل این روند را حفظ کند، شانس بالایی برای قهرمانی خواهد داشت.

شاگردان گل‌محمدی حالا با انگیزه به استقبال دو بازی بعدی مقابل نساجی و ذوب آهن می‌روند و به خوبی می‌دانند که این دو مسابقه از اهمیت زیادی برخوردارند. چرا که آخرین دیدار های پرسپولیس پیش از تقابل با استقلال و سپاهان خواهند بود و کسب شش امتیاز از آن ها اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها