تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

دعا کنیم ترامپ برگردد


11 آذر 1399 - 13:04
5fc60b2fb1286_2020-12-01_12-51
تحلیل‌گر مسائل سیاسی نوشت: با این رفتاری که از جناح اصولگرا در این یکی دو روز می‌بینیم باید دعا کرد، ترامپ برگردد.

عباس عبدی در توئیتی نوشت:

با این رفتاری که از جناح اصولگرا در این یکی دو روز می‌بینیم باید دعا کرد، ترامپ برگردد چون کارهایی که انجام می‌دهند تا تحریم ‌ها باقی بماند ناشی از عصبی شدن از شکست ترامپ است و خطرش برای ایران بیشتر از وجود ترامپ است.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی نوشت: با این رفتاری که از جناح اصولگرا در این یکی دو روز می‌بینیم باید دعا کرد، ترامپ برگردد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fc60b2fb1286_2020-12-01_12-51
11 آذر 1399 - 13:04

عباس عبدی در توئیتی نوشت:

با این رفتاری که از جناح اصولگرا در این یکی دو روز می‌بینیم باید دعا کرد، ترامپ برگردد چون کارهایی که انجام می‌دهند تا تحریم ‌ها باقی بماند ناشی از عصبی شدن از شکست ترامپ است و خطرش برای ایران بیشتر از وجود ترامپ است.

منبع: اعتمادآنلاین

66

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
گروگان 2 1 پاسخ 1399/9/11 -23:27

دقیقا پیشنهادت چیه آقای عبدی؟ بریم راحت و خوب تسلیم بشیم که جنگ نشه؟ میخای بریم اسرائیلی ها رو بیاریم دیگه مستقیما و علناٌ دولت رو به دست بگیرن، مبادا جنگ بشه؟؟ میخای بریم ارتش و سپاه رو تعطیل کنیم برن خونه هاشون؟؟؟ میخای بریم FATF رو بپذیریم تا اگه یهویی یه روزی دولت تصمیم گرفت بودجه دفاعی رو تامین کنه و شاید هم بپردازه ، دیگه نتونه به سپاه بودجه بده؟؟؟؟ راستی واسه چی از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتی؟؟؟؟؟ نکنه میخاستی پناهنده بشی بهشون؟؟؟؟؟؟

بنده خدا 1 0 پاسخ 1399/9/11 -23:00

جدا" تا ترامپ بود کسی جیکش در نمی اومد،حالا همه نفسکش میطلبن!!

کاربر ناشناس 2 3 پاسخ 1399/9/11 -15:59

از دعا و جادو جنبل گذشته بایدن بیاد تندروها دمار از روزگار دولت و ملت در میارن

محمد علی بهرامی 3 2 پاسخ 1399/9/11 -15:09

اقای عبدی خودتو گرفتی یا مردم رو 7 سال مذاکره کردین همه چیزو بباد دادین هیچی که درست نشد بدتر هم شد مگه مذاکره نکردین تحریما بره لطفا شعرنگو نتیجه بباد دادن سرمایه و وقت کشور در این هفت سال وضعیت کنونیه از اول منتقدان اینهمه ایرادات رو گفتن متاسفانه در مجموعه دولت گوش شنوایی نبود

نشناس 3 0 پاسخ 1399/9/11 -13:43

اورین حتی اتفاقات چند روز پیش هم بو میده

کاربر ناشناس 1399/9/11 -15:21

اورین یعنی چه

محمد 5 3 پاسخ 1399/9/11 -13:30

هرکس چه با سواد وبی سواد باش وطن فروش نباید باشد.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد