دل‌نوشته کارکنان سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی در تجلیل از مقام شهید فخری زاده

با رییس شهید خود عهد می‌بندیم که راهش را ادامه خواهیم داد

کارکنان سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی در تجلیل از رئیس سازمان خود، شهید فخری زاده، پیامی منتشر کردند.

با رییس شهید خود عهد می‌بندیم که راهش را ادامه خواهیم داد

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدقین
شهادت هنر مردان خداست
خبر شهادت رییس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی دکتر محسن فخری زاده مهابادی دلهامان را آتش زد ،
از سر ایمان گفتیم " انالله و اناالیه راجعون" اما معترفیم به اینکه این خبر ، دلهایمان را سخت فشرده است ، زیرا بوی پستی دشمن ترین دشمن ها به مشام می رسد و مگر می توان دانست و آرام بود؟
اگر چه در غم از دست دادن شهید دکتر محسن فخری زاده که به واقع استادی بزرگ و سربازی جان برکف و خادمی مهربان و دانشمندی فرهیخته و فرزند خلف این ملت که اسوه مقاومت و نمونه بارز تربیت یافتگان مکتب عاشورا و حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بود زخمی عمیق بردلها داریم اما بر همگان مسلم است که شهادت پاداش مجاهدت های علمی و مقاومت ایشان و راهی بود که برای رسیدن به اهداف علمی بنا نهاد و خدای متعال بر او منت نهاد تا در کنار امام شهدا و یاران شهیدش قرار گیرد .
اکنون با دلی غمگین اما سینه ای پرافتخار ، به خوبی می دانیم که آنچه باعث وحشت دشمنان قسم خورده ایران بود و دستان به خون آلوده قاتلان دانمشندان این مرز و بوم را ، بار دیگر از آستین بیرون آورد، ترس از قوی تر شدن لحظه به لحظه ایران و نزدیک تر شدن روز موعود و پیچیده شدن طومار ظلم صدها ساله صهیونیسم جهانی است.

شهید دکتر محسن فخری زاده راهی را در سرزمین فناوری و نوآوری آغاز کرد که طلیعه های آن در صنعت پدافند هسته ای و فناوری های پیشرفته دفاعی پشت دشمنان را به لرزه درآورد و این راه پایانی جز شکست ظالمان و پیروزی مستضعفان جهان نخواهد داشت.
ما کارکنان این سازمان با رییس شهید خود عهد می بندیم که راهش را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی ، رهبر اندیشمند و فرزانه خود ادامه خواهیم داد. انشاء الله.
کارکنان سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها