مأموریت غیرممکن رئال مادرید برای جذب امباپه

به نظر می‌رسد باشگاه رئال مادرید شانس بالایی برای به خدمت گرفتن مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ندارد.

مأموریت غیرممکن رئال مادرید برای جذب امباپه

رسانه‌های مختلف اسپانیایی پیش از این گزارش داده بودند؛ فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید برنامه‌ریزی کرده تا در تابستان 2021 سراغ جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن برود، زمانی که تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند. این دقیقاً همان استراتژی است که رئیس باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ادن اِزار از چلسی در تابستان 2019 به کار گرفت. رئالی‌ها که کریم بنزمای 32 ساله را به پایان دوران حرفه‌ای‌اش نزدیک می‌بینند، امباپه را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب و بلندمدت برای تقویت خط حمله خود در نظر دارند.

نشریه «پاریزین» فرانسه اما به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ررمن توسط رئال مادرید در تابستان آینده را تقریباً مأموریتی غیرممکن می‌داند. بر اساس این گزارش، خرید امباپه یکی از اولویت‌های اصلی رئال مادرید است، اما ضررهای مالی قابل‌توجهی که این باشگاه در جریان شیوع گسترده ویروس کرونا به آن دچار شده، باعث شده است تا رئال از تأمین بودجه لازم برای جذب امباپه 21 ساله عاجر باشد.

لئوناردو مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اخیراً خبر داد که این باشگاه مذاکرات خود با کیلیان امباپه را برای تمدید قرارداد کنونی او که در سال 2022 به پایان می‌رسد، آغاز کرده است. نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید هم مدعی شده؛ کیلیان تنها به یک شرط حاضر است برای تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن توافق کند که در صورتی که در آینده پیشنهادی به ارزش واقعی‌اش از باشگاهی دیگر دریافت کند، PSG با جدایی‌اش موافقت کند.

طبق ادعای «آاِس»، کیلیان تاکنون به سه پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد پاسخ منفی داده، این در حالی است که او می‌تواند تابستان آینده در ازای پرداخت شدن 180 میلیون یورو، اقدام به ترک پارک دو پرنس کند.

این ستاره فرانسوی که تابستان 2017 در ازای 145 میلیون یورو به علاوه 35 میلیون یورو بند پاداش از موناکو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، تاکنون در 135 بازی از رقابت‌های مختلف PSG را همراهی کرده که حاصلش 99 گل زده بوده است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها