یک کارشناس مسائل منطقه مطرح کرد:

چرایی همکاری بن سلمان با آمریکا و لابی صهیونیستی

یک کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد: بن سلمان برای این که تاج و تختش را حفظ کند با آمریکا و لابی صهیونیستی همکاری مشترک دارد.

چرایی همکاری بن سلمان با آمریکا و لابی صهیونیستی

حسین کنعانی مقدم درباره تجدید نظر عربستان نسبت به عبور هواپیماهای اسراییلی از حریم هوایی این کشور گفت: عربستان و رژیم صهیونیستی سالهای سال است که با یکدیگر در ارتباط بوده و همکاری نزدیکی بین آنها برقرار است واز زمانی هم که آشکار سازی روابط اسراییل با کشورهایی مانند بحرین و امارات آغاز شد عملا یکی یکی پرده روابط اینها کنار زده شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اولین توریستهای رژیم صهیونیسیتی وارد امارات و فرودگاه دبی شدند وبه نظر می رسد بن سلمان برای این که تاج و تخت خودش را حفظ کند با آمریکا و لابی صهیونیستی همکاری مشترک دارد. و این پروازها هم مساله عادی است که سالهاست صهیونیستها از آن استفاده می کنند.

این کارشناس مسائل منطقه همچنین بیان کرد: متاسفانه رژیم صهیونیستی پایگاه نظامی خود را درجنوب خلیج فارس فعال کرده و در پوشش نیروهای آمریکایی حضور دارد. این حضور نظامی رژیم صهیونییستی برای ما خط قرمز است و اگر بخواهند تحرکات نظامی در خلیج فارس داشته باشند حتما با واکنش ما روبرو خواهند شد هر چند حضور صهیونیستها در خلیج فارس امنیت این منطقه و همچنین امنیت کشورهای حاشیه جنوب خلیج فارس رابا مشکل مواجه می کند.

کنعانی مقدم در پایان با اشاره به روابط عربستان و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: کشوری که لانه صهیونیست‌ها می شود نمی تواند حکم همجواری برای ایران باشد. شرط حسن همجواری این است که تهدیدی علیه کشورهای همسایه نباشند . در حالی که نیروهای صهیونیستی در آنجا حضور دارند نمی توان به آن حسن همجواری کشورهمسایه نگاه کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها