نماینده بندرعباس خطاب به روحانی:

مطمئن باش با کرونا نمی‌میری چون مرگ در حین خدمت توفیق می‌خواهد/ ویدئو


12 آذر 1399 - 12:30
5fc755b821bb5_2020-12-02_12-22
نماینده بندرعباس خطاب به رئیس جمهور گفت: مطمئن باش با کرونا نمی‌میری چون مرگ در حین خدمت توفیق می‌خواهد.

نماینده بندرعباس خطاب به رئیس جمهور گفت: مطمئن باش با کرونا نمی‌میری چون مرگ در حین خدمت توفیق می‌خواهد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

12 آذر 1399 - 12:30

منبع: اعتمادآنلاین

66

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
شهروند 0 1 پاسخ 1399/9/14 -09:26

با ادب باش تا بزرگ شوی

غضنفر 0 2 پاسخ 1399/9/13 -14:50

خدایا همه اساتیت رو نصیب این توفیق بفرما. بر مخالفش هم لعنت.

محسن 0 1 پاسخ 1399/9/13 -14:36

بیاد بین کسانی که میگن استخر فرح در انتظارت؟؟ من هم بودم نمی اومدم. نمیدونم چرا یادم به اون زن افتاد توی آسانسور که بقیه رو آلوده به کرونا میکرد. من هم یکی از 85 میلیون نفر. به من که توهین نشده. آقای مرادی از جانب خودتون صحبت کنید یا نهایتا از جانب اون تعدای که به شما رای دادند.

ن 1 2 پاسخ 1399/9/13 -00:09

حالا بقیه بودند و هستند مگه چه گلی به سر مردم میزنند

نصرت الله 3 0 پاسخ 1399/9/12 -23:37

جان روحانی جان است...جان معاون پارلمانی اش بادمجان

کاربر ناشناس 7 12 پاسخ 1399/9/12 -15:09

شاید صلاح نبوده،دلیلی برتوهین نیست،والا رییس جمهورعجب صبری داره،اون بیچاره خودش بدکردتامردم دررفاه باشن،به هردری زدنشد که نشد حالا هرکسی ازراه میرسه بهش توهین میکنه

کاربر ناشناس 1399/9/12 -17:22

رئیس جمهور خیلی مظلومه فعلا چیزی نمیگه

سعید 1399/9/12 -22:29

کسی که جان خودش رو بیشتر از خدمت به مردم دوست داره به درد کشوری که در خط مقدم مبارزه با استکبار است نمی خورد وباید برود رییس جمهور سوییس شود.

محمود 3 10 پاسخ 1399/9/12 -15:04

یه جمله هم از نمایند ۱۰ درصدی فقط ریا کاری خود نمایی.برید دنبال مشکلات مردم چرا حاشیه میرید.

کاربر ناشناس 10 2 پاسخ 1399/9/12 -14:31

نه اینکه خیلی مهمه و مغز متفکره حیفه کرونا بگیره

تیمور 11 3 پاسخ 1399/9/12 -14:22

رییس جمهور کلا گوشه نشینی حال میکنه ،احتمالا داره ریاضت میکشه بذای کشف حقایق

صدای ایران 6 3 پاسخ 1399/9/12 -13:32

آفرین براین نماینده روحانی ۸سال جوانان درغرب وجنوب زیر آتش دشمن بودن او پول فرماندهی را می گرفت وزیر کولر گازی یک قدم از اهواز جلوتر نرفت همچنین یار شنا گرش

علی 6 9 پاسخ 1399/9/12 -13:30

وقتی به خطر چیزی واقفی باید احتیاط کنی اقای نماینده! اون دیگه مرگ نیست خودکشیه

سعید 1399/9/12 -22:31

باید احتیاط کنی نه این که مثل زن حامله از جات تکون نخوری.

کاربر ناشناس 4 3 پاسخ 1399/9/12 -13:29

باخداباشید نه توهین وفدفا

کاربر ناشناس 1399/9/12 -16:56

ادب داشته باش اقای نماینده ۵ هزار تایی.....در حدی نیستی که حرف مفت می زنی....دنا پلاس....جناب روحانی ۲۵ ملیون رای تو کارنامه داره.....دنا پلاس هم نمی خواست

کاربر ناشناس 1399/9/12 -16:58

مرادی کیه ..نمنه دی.......دنا پلاس...........در مقابل ۲۵ میلیون رای ملت شریف.......دست به سینه وایسا

منصف 8 1 پاسخ 1399/9/12 -13:10

آخه خون ایشون از خون بقیه ملت رنگین تر است!!!!؟

کوروش 8 6 پاسخ 1399/9/12 -12:50

دورود بر آقای مرادی.بله آقای مرادی از ترسو ها انتظاری بیشتر نیست.کسانی که 7 سال به خاطر ترس از آمریکا و اروپا هم صنعت هسته ای ما را تعطیل کردن و هم تحریم ها بیشتر شد و خودشان در خانه امن نشستند و از ترس کرونا حتی تا مجلس هم نمیان.

فرهاد 1399/9/13 -14:50

البته این نماینده ها که روحانی را گوشه رینگ گیر آوردند و مرتب دارند میزنندش فقط موج سواری میکنند.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد