معترضان آمریکایی مقابل خانه‌های سناتورها کیسه جسد قرار دادند/ ویدئو

معترضان خشمگین به افزایش شمار جان باختگان کرونا در آمریکا و تصویب نشدن بسته کمکی در کنگره، ده‌ها کیسه جسد را در مقابل خانه‌های سناتورهای جمهوری‌خواه از جمله «میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنا قرار دادند.

معترضان آمریکایی مقابل خانه‌های سناتورها کیسه جسد قرار دادند/ ویدئو

معترضان خشمگین به افزایش شمار جان باختگان کرونا در آمریکا و تصویب نشدن بسته کمکی دوم و بن‌بست مذاکرات در این خصوص در کنگره آمریکا، روز سه‌شنبه ده‌ها کیسه جسد را که حاوی اجساد ساختگی بود، در مقابل خانه‌های سناتورهای جمهوری‌خواه قرار دادند.

فعالان در حرکتی نمادین کیسه‌های اجساد را در واشنگتن در مقابل خانه‌ «میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت جمهوری‌خواه سنا و سناتورهای جمهوری‌خواه دیگر از جمله «سوزان کالینز»، «جیمز اینهوف» و «لیندسی گراهام» رئیس کمیته قضایی سنا قرار دادند.

به گزارش شبکه آمریکایی «فاکس نیوز»، روی بسیاری از این کیسه‌ها به نشانه بیش از ۲۷۰ هزار آمریکایی که قربانی همه‌گیری مرگبار کرونا در این کشور شده‌اند، علامتی سفید قرار داشت که روی آن نوشته شده بود «مرگ‌ومیر کووید ترامپ».

گروه SPACEs In Action در پیامی توییتری نوشت: سناتورهای جمهوری‌خواه به رهبری میچ مک‌کانل رهبر اکثریت سنا بسته کمکی کووید که در مجلس تصویب شده را ماه‌هاست مسدود کرده‌اند. امروز ما اجساد را به در خانه‌های آن‌ها آوردیم.

پیشتر معاون «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که در آستانه ورود به کاخ سفید قرار دارد، در سخنانی اذعان کرد که این کشور به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از همه‌گیری کرونا، با «بحران گرسنگی» دست و پنجه نرم می‌کند.

آمریکا همچنان بیشترین آمار ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در جهان را دارد و طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم دو هزار و ۵۱۶ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۲۷۰ هزار و ۵۳۲ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۱۷۳ هزار و ۷۲۴ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۳ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۲۴ نفر رسید.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان ویروس این ویروس در آمریکا مجدداً روندی افزایشی داشته است.

منبع: فارس

66

حجم ویدیو: 7.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها