نماینده عالی دولت در استان البرز:

هیچ‌کس حق قطع آب، برق و گاز واحدهای تولیدی در البرز را ندارد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: خدماتی همچون آب، برق، گاز، تلفن و... به واحدهای تولیدی خط قرمز دولت است از این رو هیچ دستگاهی نباید نسبت به قطع این خدمات اقدام کند.

هیچ‌کس حق قطع آب، برق و گاز واحدهای تولیدی در البرز را ندارد

عزیزاله شهبازی در بازدید از کارخانه سیمان آبیک در قالب تسهیل و رفع موانع تولید که روز چهارشنبه ۱۲ آذر صورت گرفت، افزود: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان همواره در دستور کار بوده چراکه از این طریق می‌توانیم مشکلات را به موقع احصا و تدابیر لازم را اتخاذ کنیم.

وی ادامه داد: کارخانه سیمان آبیک نیز یک نماد و برند ملی محسوب می‌شود و اکنون تولیدات متنوع آن جایگزین بسیاری از مصالح گران قیمت در ساخت و ساز شده است.

شهبازی گفت: ارزآوری و تنوع تولیدات این واحد با هزاران اشتغال مستقیم و غیرمستقیمی که ایجاد کرده، بارقه امیدی برای مردم کشور است.

وی افزود: این کارخانه اراضی بسیاری در اطراف دارد که به مرور زمان به آنها تعرض شده از این رو کارگروهی برای تعیین تکلیف این اراضی تشکیل می‌شود.

استاندار البرز اضافه کرد: ساخت و ساز غیرمجاز و تعدی به اراضی ملی و تصرف اراضی دیگران قابل قبول نیست بنابراین باید به جد مورد پیگیری قرار گیرد.

وی گفت: خدماتی همچون آب، برق، گاز، تلفن و... به واحدهای تولیدی خط قرمز دولت است از این رو هیچ دستگاهی نباید نسبت به قطع این خدمات اقدام کند.

شهبازی افزود: در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز تامین اعتبار و ارائه تسهیلات برای تعمیرات و بازسازی این واحد، تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها