کاهش هزینه‌های بازاریابی با استفاده از نرم‌افزار آوا در دانش پژوهان عالی قاپو رقم خورد

مدیریت ارتباط با مشتری فلسفه ای در کسب‌وکار است که دورنمای سازمانی را در تجارت با مشتریان ارائه می کند.

کاهش هزینه‌های بازاریابی با استفاده از نرم‌افزار آوا در دانش پژوهان عالی قاپو رقم خورد

اگر مدیریت ارتباط با مشتری به درستی وبا موفقیت پیاده سازی ومدیریت شود سبب دگرگونی تمامی بخش های یک شرکت یا سازمان خواهد شد که با مشتری ارتباط مستقیم دارند و در نهایت آینده وسرنوشت شرکت یا سازمان را دچار دگرگونی وتحول اساسی خواهد کرد. مدیریت ارتباط با مشتری فلسفه ای در کسب وکار است که دورنمای سازمانی را در تجارت با مشتریان ارائه می کند به تعبیر دیگر به همه فرایندها وفناوری هایی اطلاق می شود که سازمان برای شناسایی،انتخاب،ترغیب،گسترش،حفظ وخدمت به مشتری به کار می گیرد.

استراتژی مشتری محور:

سامانه بازاریابی وفروش تلفنی آوا یک استراتژی مشتری محور است که با ارزشترین دارایی یک تجارت که همانا مشتریان آن است،سروکار دارد و به تمامی فرایند های تجاری مربوط به مشتری رسیدگی می کند، هم برای شرکت و هم برای مشتری ارزش زایی می کند.

تاییدیه ها:

این سامانه با زبان برنامه نویسی روز دنیا نوشته شده و گواهی تایید فنی نرم افزار از امور زیر ساخت وخدمات ارتباطات واطلاعات وپروانه انتشار از مرکز توسعه فناوری اطلاعات ورسانه های دیجیتال اخذ نموده است. سامانه آوا با در اختیار داشتن قابلیت های بسیار گسترده از جمله امکان ثبت اطلاعات مشتریان واطلاعات پرونده ها،ثبت تماس ها وارتباطات وآنالیز آنها باعث کاهش هزینه و افزایش سهم بازار می شود.

چرا سامانه بازاریابی و فروش تلفنی آوا؟

کسب وکار نوین مشتری را مهمترین عامل رکود یا شکوفایی وضعیت اقتصادی هر واحد تجاری می داند واستفاده از فناوری های روز برای افزایش فروش محصولات وکسب رضایت مشتریان باعث مرتفع نمودن جایگاه واحدهای تجاری در رقابت می شود. در این رقابت با افزایش تعداد مشتریان ودرخواست های خرید،عدم مدیریت زمان ،فراموشی مکالمات ،عدم پیگیری وتحلیل درخواست ها موجب از دست رفتن نیمی از فروش بالقوه یک شرکت خواهد شد.از این رو همواره وجود یک سامانه فروش وبازاریابی هوشمند دغدغه مدیران آینده نگر وبا تجربه است.

سرعت بسیار بالای دسترسی به اطلاعات،کاهش هزینه نیروی انسانی ،افزایش سهم بازار،کاهش خطوط ازبین رفتن اطلاعات مشتریان با عوض شدن افراد،دسترسی آسان در هر مکان،سطوح امنیتی طبقه بندی شده،تحلیل های گرافیکی،قابلیت انعطاف وسفارشی کردن از جمله مزایای استفاده از این سامانه ارزشمند می باشد.

این سامانه افزایش رضایتمندی مشتریان وکاربران،افزایش بهره وری به واسطه تعاملات بهتر کارکنان ومشتریان، یکپارچه سازی اطلاعات وخدمات، امکان تصمیم گیری،کنترل ونظارت مدیران ارشد جهت نیل به اهداف سازمان براساس اطلاعات دقیق را به دنبال دارد.

ویژگی های بازاریابی وفروش هوشمند چیست؟

-تحت وب، فیلترینگ ودسته بندی شماره های فوری

- اتصال به سامانه های پیامکی ودریافت ورودی

- تعیین میزان دسترسی هر کاربر

-اتصال به وب سایت ودریافت ورودی

ثبت یادداشت برای هر تماس

اتصال به سیستم حسابداری

-اتصال به سیستم انبار

-اپلیکیشن موبایل بازاریابی وفروش

-امکان گزارشگیری براساس تمامی شاخص های موجود

-قابلیت تعریف سرپرست وتیم فروش با حوزه کاری و اهداف تعیین شده

-تعریف روزنه های تبلیغاتی متفاوت

-پیگیری و تعیین وضعیت هر مشتری

ارتباط با استودیو تولید نرم افزار دانش پژوهان عالی قاپو :

سامانه بازاریابی وفروش تلفنی آوا خدمتی نوین توسط نشر دیجیتال دانش پژوهان عالی قاپو است که به منظور رفع تمامی نیازهای فروش ، با امکان تحلیل و گزارشگیری های منعطف وویژگی های منحصر به فرد طراحی شده است . این سامانه کسب وکار شما را قادر به افزایش فروش به اندازه حداقل 50 درصد خواهد نمود.

برای دریافت مشاوره رایگان واستفاده از سیستم ارتباط با مشتریان آوا با شماره 2191070599 تماس ویا به سایت Ava-crm.ir مراجعه نمایید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها