پیشنهاد بودجه ۸.۵ میلیارد تومانی برای بنیاد فرهنگی حاج قاسم سلیمانی

زینب دختر شهید سلیمانی ریاست بنیاد شهیدی سلیمانی را برعهده دارد.

پیشنهاد بودجه ۸.۵ میلیارد تومانی برای بنیاد فرهنگی حاج قاسم سلیمانی

حجت‌الاسلام حسن روحانی ، رئیس جمهوری امروز یکشنبه ۱۶ آذرماه با حضور در مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۹۴ را تقدیم مجلس کرد.

براساس بودجه پیشنهادی دولت در بودجه سال ۹۴ میزان اعتبارات دولت به بنیاد شهید و امور ایثارگران ۸ هزار و ۲۳۶ میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال پیش‌بینی شده است. این در حالی است که بودجه مصوب بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال گذشته ۶ هزار میلیارد تومان بوده است.

براساس بودجه پیشنهادی دولت در بودجه سال ۹۴ میزان اعتبارات دولت به «ستاد مرکزی راهیان نور کشور» ۱۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. در ردیف توزیع اعتبارات جدول شماره ۱۸ بودجه پیشنهادی سال ۹۴، دولت برای «مطالبات خانواده معظم شهدا، پاداش پایان خدمت، سایر مطالبات و دیون» مبلغ ۱۵۶ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

معوقات ایثارگران تا سال ۹۰ چندی پیش پرداخت شد و معوقات از سال ۹۰ به بعد هنوز باقی مانده است. اکنون این مبلغ برای سال ۹۴ از سوی دولت پیشنهاد شده است.

همچنین برای «قانون خدمات‌رسانی ایثارگران» ۲۲۷ میلیارد تومان، برای «هزینه تحصیلی و آموزشی مصادیق ایثارگری مطرح در تبصره۱۵» مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان و برای «هزینه‌های درمانی مصادیق ایثارگری» ۳۴ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

منبع: ایکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    باز یک جا دیگه کیسه دوختن چرا هیچ بودجه ای به صنعت گردشگری تولید و سلامت اختصاص پبدا نمیکنه همش چرت و پرت و دزدی

  • ناشناس
    0

    کافیه یکی ازشون بمیره سریع سر کیسه را شل میکنند. مردم هم که در فقر مطلق! آیا نمونه دیگری برای فساد و تباهی یک کشور سراغ دارید

  • شهروند
    0

    ایا از سفره بیت المال و از جیب مردم اختصاص بودجه های کلان به همچنین بنیادهایی در این اوضاع وخیم اقتصادی و معیشتی مردم مشروع و جایز است.

  • لبب
    0

    تولبنان چکار به بودجه ایران دارد

  • دارا
    0

    دیگه درست شد این هم یک بنیاد دیگر برای نون دونی ....خدا عزتتان را کم کند

  • قلندر واقعی
    0

    چرا حق حقوق جانبازان را در کمیسیون پزشکی بنیاد در نظر نمیگیرن و عشقی به هر که دلشان خواست درصد بالاتر میدن والله ما هر روز می میریم از درد جسم و جان و روح وروان از شرمندگی به نگاه زن بچه‌ها

  • خ
    0

    حیف بودجه نباشه.مردم دارن در فقر مطلق زندگی میکنن اونوقت بودجه باید صرف چ چیزایی بشه .چرا این بودجه رو اختصاص نمیدن به تولید.اشتغال.یه چند تاجوون مشغول به کار بشن. مثلا امثال سال جهش تولید هس.

  • ناشناس
    0

    شما را به خدا ارزش فدا کاریها و شهادت این بزرگان خدا پرست والا مقام را به پای پول فساد آفرین و مؤسسه هایی که نمی توان در آنها برای پیشرفت و پویایی و شکوفایی فرد و جامعه بازده مثبت و سازنده ی عینی به اثبات رساند لوث و قربانی نکنیم که هرگز خدا را خوش نمی آید!!!

  • محمدجواد
    0

    چرا به فکر‌من‌نیس تیم ۱۵سال اجازه نشینم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها