دستگیری شرور تحت تعقیب کاشانی در شمال کشور

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری شرور تحت تعقیب در عملیات پلیس کاشان در شمال کشور خبر داد.

دستگیری شرور تحت تعقیب کاشانی در شمال کشور

حسین بساطی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی کاشان به شدت با سوداگران مرگ مبارزه می‌کند، اظهار داشت: در نمونه‌ای با دقت و هوشیاری مأموران پلیس راه آهن کاشان دو نفر قاچاقچی که اقدام به حمل یک کیلوگرم هروئین به شکل بلع و انباری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی ابراز داشت: با توجه با حالات جسمانی و ظاهری این دو مسافر، مأموران به حمل مواد مخدر با استفاده از روش بلعیدن به آنها مظنون شدند و پس از مراقبت‌های ویژه حدود یک کیلوگرم هروئین آب بندی شده از معده آنها استخراج کردند.

دستگیری فروشنده ماده مخدر گل در شهر قمصر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان همچنین از دستگیری فروشنده ماده مخدر گل در شهر قمصر خبر داد و تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک فروشنده مواد مخدر در شهر قمصر تصریح کرد: با شناسایی این فرد و هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب کاشان این فروشنده مواد مخدر گل به همراه یک کیلو و ۱۰۰ گرم از این ماده مخدر دستگیر شد.

دستگیری شرور تحت تعقیب در شمال کشور

وی همچنین از دستگیری شرور تحت تعقیب در عملیات پلیس کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این شرور به یکی از شهرستان‌های شمال کشور متواری شده بود که با هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و با اخذ نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی فرد فوق در مخفیگاهش در شمال کشور دستگیر شد.

بساطی افزود: متهم دارای سوابق عدیده ای از جمله توهین و تهدید با سلاح سرد، فرار از خدمت، اخلال در نظم عمومی، شرب خمر و غیره بود که نارضایتی زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده بود.

وی تاکید کرد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس کاشان است و نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه در سطح شهرستان کاشان اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی، نظم و آرامش مردم را بهم بزنند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فهیمی
    0

    ایول دم شما گرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها