امیر عبداللهیان:

قانون «راهبردی لغو تحریم‌ها» فرصت‌های بزرگی ایجاد می‌کند

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه قانون راهبردی لغو تحریم ها، فرصت های بزرگی ایجاد می کند، نوشت: باید اسلحه تحریم را شکست.

قانون «راهبردی لغو تحریم‌ها» فرصت‌های بزرگی ایجاد می‌کند

حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود با اشاره به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها که توسط مجلس تدوین شده، نوشت: دیپلماسی، زبان قدرت را خوب می‌فهمد. قانون راهبردی لغو تحریم ها، فرصت های بزرگی ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه آمریکا و سه کشور اروپا، برجام را بی اعتبار کردند تا بشکه ای نفت ایران و ارز تبادل نشود، تاکید کرد: اراده مسکو و پکن در مسیر همکاری و مقابله با تحریم های یک جانبه آمریکاست. باید اسلحه تحریم را شکست.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رحمانی
    0

    جناب نان به نرخ روز خور ، اگر هنوز مشاور لاریجانی بودی این حرف را می زدی ؟ کشور متاسفانه افتاده به دست این چاپلوسان متملق وکاسه لیس . تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد به کام کاسه لیسان . به خدا این ادم ته دلش با این قانون مخالفه اما چون مشاور صدر اعظم مجلس شده باید چنان افاضه ای بفرماید که جناب والا را خوش اید . و الا هر بی سوددی می فهمد این مصوبه انتقام قالیباف وزاکانی وطیف همسویش ازروحانی بود به قیمت پایمال کردن منافع ملی وبازگشت گرانی ها که همین امروز اثار نامبارکش در قیمت دلار وطلا مشهوده .

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      ودوباره ادامه حرکت صعودی دلار و سکه و گرانی های پی درپیو بیچاره تر شدن مردم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها