فال روزانه جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه، صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید با وسوسه‌های مختلفی روبرو خواهید شد، اجازه ندهید این وسوسه‌ها شما را از مسیر اصلی زندگی‌تان خارج کند و فریب هوا و هوس را نخورید. انسان جذابی هستید و این روحیه باعث آشنایی شما با افراد جدیدی خواهد شد، این شرایط را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید. در سالی که با تولدتان آغاز می‌شود فرصت‌ ایده‌آلی برای مسافرت به مکانی جدید و تازه پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و مسافرتی هیجان‌انگیز را تجربه کنید. در این سال بیشتر از چیزی که انتظارش را دارید پول به دست شما خواهد رسید، اما این پول ماندگار نیست و بهتر است که مواظب دخل‌و‌خرج‌تان باشید. مرداد و شهریور سال آینده بهترین ماه‌های سال تولد شما به‌حساب می‌آیند و در این ماه‌ها به موفقیتی چشمگیر دست پیدا خواهید کرد. این موفقیت را به خاطره‌ای ماندگار تبدیل نمایید و سال تولدتان را به یکی از بهترین سال‌های عمر خود بدل کنید.

فروردین

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. امروز بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به سودی چشمگیر است. قدرت عشق را در زندگی دست‌کم نگیرید و تا می‌توانید به اطرافیان عشق بورزید. به فراگیری علم و دانش ادامه دهید و مطمئن باشید که زحمت‌های شما بی‌نتیجه نخواهد ماند. اجازه ندهید خستگی و کسالت بر شما غلبه کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند فرشته دور سر شما می‌چرخد و چیزی از عشق و محبت برای‌تان کم نمی‌گذارد. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و عشق‌بی‌پایان خود را نثار وی کنید.

اردیبهشت

به خاطر داشته باشید که راز جوانی و شادابی در ورزش و تحرک نهفته‌است. یکی از دوستان قدیمی امروز از شما درخواست کمک مالی خواهد کرد. به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید. فکری به حال سرووضع‌تان بردارید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. توجه ویژه‌ای در انجام کارها ندارید و این وضعیت نارضایتی همکاران یا اهل منزل را به دنبال داشته است، ادامه این شرایط شما را به لحاظ کاری در وضعیت نامطلوبی قرار می‌دهد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که با تمرکز بیشتر به انجام کارها مشغول شوید و به‌گونه‌ای کار کنید که مو لای درز کارهای شما نرود. از اظهارنظر در جمع هراس دارید و حرف دل‌تان را به زبان نمی‌آورید، این روحیه نه‌تنها شما را به فرد خجولی تبدیل کرده، بلکه باعث شده تا اطرافیان توجهی به نظرات شما نداشته باشند. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که نظر و عقیده خود را با صدای بلند ابراز کنید و از اظهارنظر هراسی نداشته باشید. تصمیم‌‌های مهم زندگی را بدون مشورت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان اتخاذ می‌کنید و این رویکرد شرایط دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده‌است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست و از امروز در تصمیم‌های مهم زندگی نظر عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی از هر کس دیگری برای شما اهمیت بیشتری دارد.

خرداد

مواظب سلامت روحی و فکری خود باشید. امروز خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. یکی از اعضای خانواده گرفتار مشکل مالی است و بدهی سنگینی بالا آورده، هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید و مطمئن باشید که محبت‌های شما از چشم ایشان پنهان نخواهد ماند و در آینده در مشکلات دست شما را خواهد گرفت. لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادکامی را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد. با افراد جدیدی آشنا می‌شوید و دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا پای صحبت اعضای خانواده بنشینید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید همسر یا عشق‌زندگی‌تان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌داند.

تیر

تلاش‌های یکی از اعضای خانواده امروز به بار می‌نشیند و به موفقیتی چشم‌گیر دست پیدا می‌کند. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. مطمئن باشید عشقی در دل به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، احساس متقابلی است و امروز عشقی آتشین را دریافت خواهید کرد. اعضای خانواده امروز به شما ثابت می‌کنند که قدردان زحمت‌های‌تان هستند. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.

مرداد

بین اعضای خانواده سوءتفاهمی ایجاد شده و اهل منزل امروز حسابی ناراحت و دلخور شده‌اند. با ورزش و تحرک، انرژی بیشتری بدست آورید و فکرهای ناراحت‌کننده را کنار بگذارید. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با شما صادق نیست و بهتر است که بیشتر حواس‌تان را به رفتار وی جمع کنید. تغییر در محل‌کار یا منزل شما صورت می‌گیرد و این تغییر فایده‌های زیادی را برای‌تان به دنبال خواهد داشت. فرصتی پیدا می‌کنید تا گشتی در پارک و خیابان بزنید و به آرامش برسید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند.

شهریور

سلامت خود را با ورزش و کارهای پرتحرک، تضمین کنید. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. فرصتی از روز را برای رسیدگی به کارهای منزل کنار بگذارید. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کارها داشته باشید. خبر فرخنده‌ای از یکی از آشنایانی که در غربت است به دست شما می‌رسد. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان اثبات نمایید.

مهر

خطری شما را تهدید می‌کند و بهتر است که امروز در حد امکان منزل را ترک نکنید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. به نظرهای اطرافیان احترام بگذارید. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید.

آبان

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. پول غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد و این پول زمینه شادی و نشاط شما و اعضای خانواده را فراهم می‌کند. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید. مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دست‌تان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند.

آذر

کارها را به لطف انرژی و نشاطی که دارید سریع‌تر از همیشه به پایان برسانید. زحمت‌ زیادی در زندگی کشیده‌اید و شبانه‌روز کار کرده‌اید، امروز بخت با شما یار است و مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و هرگز از تلاش و کوشش دست برندارید. به مشکلی برخورد‌ کرده‌اید و برای حل این مشکل قصد دارید از دوستان خود کمک بگیرید، اما کسی برای کمک به شما لبیک نمی‌گوید. احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناراحت‌کننده‌ای به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بزنید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. کارهای زیادی دارید اما به‌رغم این کارها، فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.

دی

فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق‌زندگی‌تان برای گردش و تفریح بیرون بروید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید. اعضای خانواده امروز شرایطی برای خوشی و شادکامی شما فراهم می‌کنند. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است. حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست.

بهمن

انسان زحمت‌کشی هستید و لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست بر نمی‌دارید، این روحیه زمینه خستگی و کسالت شما را فراهم کرده و امروز بیشتر از همیشه احساس خستگی و کوفتگی می کنید. بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و امروز را به استراحت و تفریح بگذرانید تا از این طریق خستگی از تن‌تان بیرون برود و آماده روزهای آینده باشید. اهل‌ صرفه‌جویی و پس‌انداز نیستید و این وضعیت باعث شده تا به لحاظ مالی اوضاع خوبی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است تا از این شرایط درس بگیرید و فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید. برای از بین‌بردن نگرانی‌های امروز دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و کمی تفریح کنید. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند.

اسفند

اجازه ندهید مشکلات کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید. بیشتر از همیشه مواظب رفتار و کردار خود باشید چرا که احتمال مشاجره میان شما و اطرافیان زیاد است. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. یکی از اطرافیان احترام زیادی برای شما قائل است و اهمیت زیادی به رفتار و گفتار شما می‌دهد، این وضعیت شما را در نزد ایشان به الگویی از صفات پسندیده تبدیل کرده است. اجازه ندهید این فرد ناامید شود و با ادامه کارهای پسندیده، به الگوی شایسته‌ای برای دیگران تبدیل شوید. به دلیل کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز مورد توجه دوستان و آشنایان قرار می‌گیرید. شرایطی مهیا می‌شود تا دانش و مهارت خود را افزایش دهید و یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرید. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. روزی سرشار از عشق و شادکامی را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها